對手回覆了地點,請看地圖!

TOP

lee個場正呀..高原地形

[ 本帖最後由 vincentman 於 2009-5-15 21:59 編輯 ]

TOP

比心機,希望你地今次打出勝利之路

TOP

i might go... but i dnt know till 25號.. keep in touch guys~

TOP

原帖由 NIKONFANS 於 2009-5-15 23:15 發表
比心機,希望你地今次打出勝利之路


你唔來?

TOP

各位努力奮戰

TOP

原帖由 hung_tom 於 2009-5-14 12:23 AM 發表


AC ar...
EPCU 恩沙基

跑馬地個隊

TOP

原帖由 yiufai1988 於 2009-5-16 14:53 發表

跑馬地個隊


Yes ar..

TOP

原帖由 hung_tom 於 2009-5-16 00:38 發表


你唔來?


原先就來到, 岩岩今日second interview成功左接住25號轉返新工, 未知, 所以你地比心機.

[ 本帖最後由 NIKONFANS 於 2009-5-16 23:08 編輯 ]

TOP

原帖由 NIKONFANS 於 2009-5-16 23:05 發表


原先就來到, 岩岩今日second interview成功左接住25號轉返新工, 未知, 所以你地比心機.

紅日啵...番咩工@@?

TOP