死科文明日話開工程 =.= 有機會去唔到

TOP

230-430學車   sorr

TOP

各位巴打
1)一點十五分彩虹地鐵站恆生銀行集合
2)有波帶波有泵帶泵
3)帶遮帶毛巾帶神仙水

TOP

對手會唔會放飛機~?

TOP

原帖由 kitho 於 2009-5-28 12:06 發表
對手會唔會放飛機~?

邊會
放既話我地踢曬囉

TOP

<== comin~

TOP

剛訓醒.....黎不到

TOP

原帖由 雷俊 於 2009-5-28 13:14 發表
剛訓醒.....黎不到


我都係...sorry all

[ 本帖最後由 vincentman 於 2009-5-28 13:31 編輯 ]

TOP

剛訓醒.....黎不到

昨晚太激啦,M記終於收了皮,太高興,玩到天光

TOP

你班友仔

不過今日人多得制, 無所謂
但你地交返20蚊放飛機罰款

TOP