167pk 當前離線
Banned
TOP
BccW 當前離線
中級會員
[quote]煮完点拎出泥刷入部机到 BccW 发表于 2011-12-11 11:09 [/quote ] 驳PC用ADB SHELL推佢入去 或用 ... 167pk 發表於 2011-12-11 11:13
goa 當前離線
點改..我真係新手` BccW 發表於 2011-12-11 11:01
點解你唔係自己個"不斷更新"既貼度問呀? goa 發表於 2011-12-11 11:37
edwardccp_1985 當前離線
進階會員
[quote]有無師兄用緊2.03搖控版都同我一樣仲有 reboot問題? 個es. 任務管理器係咪一定要剷? ... edward ... 167pk 發表於 11/12/2011 10:07
garfieldso 當前離線
去廚房 自己煮 167pk 發表於 2011-12-11 11:02
普羅 當前離線
特級會員
e面多高手d ma BccW 發表於 11/12/2011 11:41
咁你就唔好自己開POST 另起爐灶啦~ 搞到7兄依家唔照住我地啦~ edwardccp_1985 發表於 2011-12-11 12:14