提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

[quote]煮完点拎出泥刷入部机到
BccW 发表于 2011-12-11 11:09 [/quote ]


驳PC用ADB SHELL推佢入去
或用 ...
167pk 發表於 2011-12-11 11:13

有冇教學網...唔該你

TOP

得阻la... thank you晒...

TOP

點解你唔係自己個"不斷更新"既貼度問呀?


點改..我真係新手`
BccW 發表於 2011-12-11 11:01

TOP

點解你唔係自己個"不斷更新"既貼度問呀?
goa 發表於 2011-12-11 11:37



    e面多高手d ma

TOP

[quote]有無師兄用緊2.03搖控版都同我一樣仲有   reboot問題?
個es. 任務管理器係咪一定要剷? ...
edward ...
167pk 發表於 11/12/2011 10:07


7兄, 可否在首頁加少少新手刷機後設定建議?
如要剷D 咩野APPS, 要裝咩野優化APPS, 咁個POST 就唔會重覆問相同問題~
THANKS!

TOP

本帖最後由 garfieldso 於 2011-12-11 11:59 編輯
去廚房   自己煮
167pk 發表於 2011-12-11 11:02

7哥設館授徒!

TOP

估唔到強產機都有得炒, PRICE.COM已見加價

TOP

e面多高手d ma
BccW 發表於 11/12/2011 11:41

咁你就唔好自己開POST 另起爐灶啦~
搞到7兄依家唔照住我地啦~

TOP

咁你就唔好自己開POST 另起爐灶啦~
搞到7兄依家唔照住我地啦~
edwardccp_1985 發表於 2011-12-11 12:14



    我都唔想...都係分享下姐

TOP