而家好明顯供過於求
唔想蟹就1880啦

TOP

本帖最後由 akitohk 於 2013-8-12 02:04 編輯
因為我賣得平...
所以2手區越來越平...

而我開團個陣講左8月中先有貨

另外, 有人話我賺得多...
8萬幾蚊既 ...
irvingtin 發表於 2013-8-11 22:28


師兄真係好人難做,
我入4部結果係自己手個部個speaker有少少拆既問題
師兄30部私保3日風險都唔少, 賺得果1200隨時有一部有問題條數都唔見左.

見另外d post好多人講到只share運費成本價賣係理所當然咁
但壞機要退返US條數個風險成本佢地又完全無視晒, time cost又係.
不過今次太易訂了, ama, b&h, playstore, google仲要大把貨.
遲到手既扣晒所有cost隨時1蚊都袋唔到.

TOP

咁証明你睇大睇過籠
前日先有C兄係交易區賣$1880
見有C兄EAT 左ITEM 1, 我都2話不說咁EAT 埋ITEM 2
...
eric~仔 發表於 2013-8-12 00:30



    真係一手?

不過好多人都賣$1900,,相信$1800 好快有

TOP

跌得好快...........

TOP

真係一手?

不過好多人都賣$1900,,相信$1800 好快有
k_02 發表於 2013-8-12 18:29


1800的話真是做善事了
運費賺唔返,仲要倒蝕

TOP

真係一手?

不過好多人都賣$1900,,相信$1800 好快有
k_02 發表於 2013-8-12 18:29



唔係1800, 係1880

TOP

真係一手?

不過好多人都賣$1900,,相信$1800 好快有
k_02 發表於 2013-8-12 18:29


1700, 1600 都會有, 快唔快睇你耐性

至於我就已經早買早享受

TOP

唔駛捱炒價, Good!!!

TOP

唔駛捱炒價, Good!!!

TOP

$1800

TOP