本帖最後由 akitohk 於 2013-8-12 02:04 編輯
因為我賣得平...
所以2手區越來越平...
而我開團個陣講左8月中先有貨
另外, 有人話我賺得多...
8萬幾蚊既 ...
irvingtin 發表於 2013-8-11 22:28 
師兄真係好人難做,
我入4部結果係自己手個部個speaker有少少拆既問題
師兄30部私保3日風險都唔少, 賺得果1200隨時有一部有問題條數都唔見左.
見另外d post好多人講到只share運費成本價賣係理所當然咁
但壞機要退返US條數個風險成本佢地又完全無視晒, time cost又係.
不過今次太易訂了, ama, b&h, playstore, google仲要大把貨.
遲到手既扣晒所有cost隨時1蚊都袋唔到. |