laico 當前離線
進階會員
終於都成功安裝market,但入晒permission都搵唔到apps。 手動、懶人包都試過了!> ... RaymondLam777 發表於 2011-12-9 03:46
TOP
fox1114 當前離線
中級會員
garfieldso 當前離線
stephen1029dog 當前離線
特級會員
我諗住聽日去黃金出機 請問有D咩注意地方? 係唔係新買D機一定要先刷機 後用懶人包呢 thanks ... KinG仔 發表於 2011-12-8 10:40 PM
kcthomlau 當前離線
ellewong 當前離線
呆呆的聰 當前離線
想上 4.0 但 點可以 backup 果D apps 和 data ellewong 發表於 2011-12-9 10:48
edward1906 當前離線
RaymondLam777 當前離線
初級會員
你係咩版先? laico 發表於 2011-12-9 07:19
4.0 我見你個market同我個market都唔同!我果個咩都搵唔到的! RaymondLam777 發表於 2011-12-9 13:35