終於都成功安裝market,但入晒permission都搵唔到apps。
手動、懶人包都試過了!> ...
RaymondLam777 發表於 2011-12-9 03:46



    你係咩版先?

TOP

想問下普及版係未無方法裝到d大路apps呢
Thanks

TOP

終於都成功安裝market,但入晒permission都搵唔到apps。
手動、懶人包都試過了!> ...
RaymondLam777 發表於 2011-12-9 03:46

其實你可以用机峰果類裝住apps先黎用,
這個可能是4.0還未面世,google market內很多apps應該還未有4.0認証的,所以4.0 機是search唔到,不過都係估下,始終要等7哥出手先至裝穩陣d。

TOP

我諗住聽日去黃金出機
請問有D咩注意地方?

係唔係新買D機一定要先刷機 後用懶人包呢

thanks ...
KinG仔 發表於 2011-12-8 10:40 PM


留意水,行機,有d店自己入水機平行100,但店自保3個月.

TOP

請問有無ching試過對advanced版粒cpu超頻? 我試過想改voltage, 但係kernal無開放改唔到, 而行1.1g似乎都算穩定

TOP

想上 4.0 但 點可以 backup 果D apps 和 data

TOP

想上 4.0 但 點可以 backup 果D apps 和 data
ellewong 發表於 2011-12-9 10:48


BACKUP 到都未必可以在 4.0 RESTORE 番架喎

TOP

本帖最後由 edward1906 於 2011-12-9 12:56 編輯

玩左一陣4.0轉返2.0

TOP

你係咩版先?
laico 發表於 2011-12-9 07:19


4.0
我見你個market同我個market都唔同!我果個咩都搵唔到的!

TOP

4.0
我見你個market同我個market都唔同!我果個咩都搵唔到的!
RaymondLam777 發表於 2011-12-9 13:35


我咩都搵到
    95%用到

TOP