刷左4.0, 有樣野好似改善左
部機休眠時wifi仲connect住

TOP

已做勇士,開緊機l!!!

TOP

刷左4.0, 有樣野好似改善左
部機休眠時wifi仲connect住
kelvinhkj 發表於 2011-12-8 23:04



    1.8都可以SET 一直ON....

TOP

上圖
laico 發表於 2011-12-8 23:02



    第一張我好記得..
一刷好,第一畫面就係佢...

TOP

flash左1.8優化版救機, 但係唔係好明之前衰D乜

TOP

求救!!! Normal 3.2 裝咗 youtube 但用唔到, Apps開到但一click段片就自行關閉, Please Help!!

TOP

回復 836# pacmann


basic 未支援 youtube app

TOP

4.0有咩玩?
岩岩刷完想試下

TOP

我試左啦
如果大家想係4.0 用Market,
set 左做英文,用番之前167pk 放左黎既新版Market (1.5果陣時既per ...
laico 發表於 2011-12-8 22:53


permission要set d咩?

TOP

我試左啦
如果大家想係4.0 用Market,
set 左做英文,用番之前167pk 放左黎既新版Market (1.5果陣時既per ...
laico 發表於 2011-12-8 22:53


終於都成功安裝market,但入晒permission都搵唔到apps。
手動、懶人包都試過了!><" 救命~

TOP