有無HK 字型+全部簡體轉繁體的字型檔呀???

TOP

本帖最後由 garfieldso 於 2011-12-8 20:58 編輯
我就係..
samlcy1997 發表於 2011-12-8 18:36

若果刷4.0後部機boot唔著長出個android閃爍不停變了磚!
唔使驚,有得救!
原來出左android個字loop 死左,通常都諗住按power幾秒等android字熄左,然後再刷機,但刷極都認唔到部機,以為真係成磚啦。
後來發覺原來部機係未熄得晒!後來發覺一個方法就是將部機插入電源,然後長按power,直至到出現電池符號為止,因為完全熄機後電池符號才會出現妁。
就是這樣,這時再刷,ok 晒啦!

TOP

我都刷左啦~
laico 發表於 2011-12-8 20:33



    睇日帶叔學校串完人之後,刷返V3算...
好多野用唔到...

TOP

原來我之前刷的是0.130;
今次刷番0.131,
繼續白老鼠!
不過記住那些要root機才能裝的apps, 不要用在4.0,真係有可能boot唔番著吖!

TOP

原來我之前刷的是0.130;
今次刷番0.131,
繼續白老鼠!
不過記住那些要root機才能裝的apps, 不要用在4.0, ...
garfieldso 發表於 2011-12-8 20:52



    一樣..之前刷左30,E家31

TOP

回復 815# samlcy1997


    為兩位烈士致敬!!!!!

TOP

回復  samlcy1997


    為兩位烈士致敬!!!!!
Destiny_17 發表於 2011-12-8 21:03


哈哈..4.0E家仲係唔穩定,
如果唔係真係好想試,就唔好試啦...

TOP

今日到手,本身firmware已經係2.0.3,剛才開機忽然係咁close程式,死啦點算好?

TOP

本帖最後由 feiwan 於 2011-12-8 22:07 編輯

回復 816# Destiny_17
SORRY 7哥!!!
唔記得有呢吓tim,我部機復活啦.......
不過wifi都仍然好雞...真係要改天線!!!!


開住個更新軟件
用強制升級,選擇好ROM後
先按住VOL- (實體鍵),再快速按開機鍵數下,唔好放VOL-
再插USB cable,再快速按開機鍵數下,咁個更新軟件會DETECT 到部機,見到有野彈出黎就可以放番VOL-

我都為兩位加我自己做烈士致敬!!!!!

TOP

外電話不久將來普及版會加入 GPS 硬件??

TOP