本帖最後由 win1628 於 2014-7-26 17:40 編輯
直接更新我末試過,通常我会恢復原廠先,因為想達到100%效果update,anroid OS, 始终係二奶貨。。買的是RO ...
b-29 發表於 2014-7-26 17:29



thanks

好似NOW 隨身睇 ROOT 左睇唔到,
啱啱出左talk 10 16:10 聯通3G 899元
http://bbs.51cube.com/

TOP

本帖最後由 b-29 於 2014-7-26 17:48 編輯

相机都唔错!唉!咁孤寒150K, 咪咁law!!!

IMG_20140724_153914_20140726173850699.jpg (143.11 KB)

IMG_20140724_153914_20140726173850699.jpg

TOP

回覆 71# win1628


    部Talk9x  rom 可以刷上刷下的,唔鍾意1.8可刷返1.6!!!
看來Talk9x利閏不高,要揾錢咪要改下Model la。

TOP

本帖最後由 b-29 於 2014-7-26 17:58 編輯

Talk10 平100人仔, 但得1G 內存, CPU, Screen 都差一些, Talk9X 比較底買些了..

TOP

回覆 73# b-29


個官網有卡刷包
http://www.51cube.com/ch/DownLis ... OfKBfP&SortID=7

TOP

本帖最後由 b-29 於 2014-7-26 19:15 編輯

我给你的link就係官网取來的!是卡刷的!你可以兩個link都download比較下,便知道了!

TOP

我给你的link就係官网取來的!是卡刷的!你可以兩個link都download比較下,便知道了! ...
b-29 發表於 2014-7-26 19:09


是一樣的, 但酷比個售後話只可綫刷?

不過我覺綫刷比較繁複

TOP

係呀,可以线刷,就是电腦刷,卡刷方便很多!

TOP

睇movie裝個mx player好用D, 声音大些!

TOP

回覆 78# b-29


好的, 晏D試, 買個時係V1.3, 刷左應會更好

TOP