bobopig 當前離線
特級會員
有D係全新機連盒都未開過 marco173 發表於 2013-8-9 22:59
TOP
prowede 當前離線
請問全新係咪有貼紙包住架 ? 而家買一代抵唔抵 ? 今日睇信用卡單, 一代 32G WIF, 好似 1899 仲有 超 ... bobopig 發表於 2013-8-11 23:12
講真,除非行貨出左同埋16G賣低過2000,如果唔係點會輸咁多放…… 自己由hkepc網友買左部32G開心使用中 ... ballj 發表於 2013-8-11 09:24
唔介意2手的話, 好多新淨1代仲抵 prowede 發表於 2013-8-11 23:19
大約幾多到 ? 係咪去番二手區 ? 不過華石好似一年保. 即係而家去接貨應該冇左保養 ? ... bobopig 發表於 2013-8-11 23:27
eric~仔 當前離線
中級會員
一手有 $1900 la !! k_02 發表於 2013-8-10 19:00
有一邊封條係白色盒, 唔整爛封條開唔到盒 catclh 發表於 2013-8-11 11:17
k_02 當前離線
我$1880買喎-- eric~仔 發表於 2013-8-11 23:48
peter9327 當前離線
用番你電話個火牛同線黎叉都得. bobopig 發表於 2013-8-11 23:11
禁強?! 我日日睇價ga wo~ 你直接訂? k_02 發表於 2013-8-12 00:14