有D係全新機連盒都未開過
marco173 發表於 2013-8-9 22:59



    請問全新係咪有貼紙包住架 ?
而家買一代抵唔抵 ?
今日睇信用卡單, 一代 32G WIF, 好似 1899 仲有 超巿卷送 ( 唔知幾多 )

TOP

請問全新係咪有貼紙包住架 ?
而家買一代抵唔抵 ?
今日睇信用卡單, 一代 32G WIF, 好似 1899 仲有 超 ...
bobopig 發表於 2013-8-11 23:12


唔介意2手的話, 好多新淨1代仲抵

TOP

講真,除非行貨出左同埋16G賣低過2000,如果唔係點會輸咁多放……

自己由hkepc網友買左部32G開心使用中 ...
ballj 發表於 2013-8-11 09:24


咁就要睇那位人兄有幾多貨係手, 夠唔夠時間找數. 心理狀態.

TOP

唔介意2手的話, 好多新淨1代仲抵
prowede 發表於 2013-8-11 23:19



大約幾多到 ? 係咪去番二手區 ?
不過華石好似一年保. 即係而家去接貨應該冇左保養 ?

TOP

本帖最後由 prowede 於 2013-8-11 23:42 編輯
大約幾多到 ? 係咪去番二手區 ?
不過華石好似一年保. 即係而家去接貨應該冇左保養 ? ...
bobopig 發表於 2013-8-11 23:27


咁要睇下你買幾舊gei機

有d 都仲有保, 好似我部都去到12月

TOP

一手有 $1900 la !!
k_02 發表於 2013-8-10 19:00


我$1880買喎--

TOP

有一邊封條係白色盒, 唔整爛封條開唔到盒
catclh 發表於 2013-8-11 11:17


我唔認同你既講法, 因為琴日我果的賣家完美示範點樣可以唔整爛封條都可以開到盒

TOP

我$1880買喎--
eric~仔 發表於 2013-8-11 23:48



    禁強?! 我日日睇價ga wo~ 你直接訂?

TOP

用番你電話個火牛同線黎叉都得.
bobopig 發表於 2013-8-11 23:11


唔該哂你 !!!依幾日去出番部先 !!!

TOP

禁強?! 我日日睇價ga wo~ 你直接訂?
k_02 發表於 2013-8-12 00:14



咁証明你睇大睇過籠
前日先有C兄係交易區賣$1880
見有C兄EAT 左ITEM 1, 我都2話不說咁EAT 埋ITEM 2
相信個POST係咪賣家開POST內2個鐘被KO

TOP