回復  samlcy1997

$1780, 其實有點超我$1500 budget

但上一轉TB睇, 原來買緊1399人仔, 計返港紙差不多 ...
whs 發表於 2012-9-1 00:39



    可上載多角度的相嗎?想看屏幕的顔色,很細緻嗎

TOP

得部手機影相, 其實試唔到D乜色

很細緻又未到
始終只係10.1" @ 1280x800, 有D Tablet行緊1920x1080架
不過睇落OK可接受的

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

C兄, 電池耐唔耐用??
趙學而 發表於 2012-9-4 01:01 AM


還可以
昨天充滿電玩左1個半鐘(睇漫畫,裝apps之類),仲有8x%電

TOP

C兄知唔知有套買未呀?
同埋C兄有冇刷其他ROM?
重有C兄知唔知點ROOT部機呀?

TOP

有冇師兄知道有咩方法可以玩到GAMELOFT D GAME呀

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

還可以
昨天充滿電玩左1個半鐘(睇漫畫,裝apps之類),仲有8x%電
whs 發表於 2012-9-4 11:35



    電量好似幾唔錯咁,咁C兄易唔易輕機?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP