好順..不過行唔到FLASH

TOP

回復  garfieldso

篤個機身reset制得唔得?
dickdickhk 發表於 2011-12-8 14:10

唔得,!
可能我又手痕裝左個setcpu,所以攪到咁大擠!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

同事有部普通版叫我裝手寫輸入,有無ching裝到,請指教.

TOP

回復 782# garfieldso

咁強刷翻2.0.3 or 4先啦。

TOP

我都未刷 ICS 4.0

食緊花生等睇您地report
167pk 發表於 2011-12-8 15:00


讚成呀!!我一向都係第二時間先刷新嘢!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大家玩呢個 吧
昨天的是 Alpha 0.130
167pk 發表於 2011-12-8 12:19



依家 DL 定先,今晚返屋企刷

TOP