係咪開始冇貨及唔賣?

好快有新型號出?

TOP

本帖最後由 EricSo 於 2011-12-8 09:06 編輯
元朗 HK$1099-
smartlam 發表於 7/12/2011 23:04



ching:   元朗邊樹? thx!!!

TOP

1)  有一個係到...磚了..
samlcy1997 發表於 2011-12-8 07:03

你係0.01%

TOP

琴日花流上完4.0,今早REBOOT一下,咁就開唔返...
卡住左係"android"到
samlcy1997 發表於 2011-12-8 07:26

咁就無問題啦
都可以刷番
開住個更新軟件
用強制升級,選擇好ROM後
先按住VOL- (實體鍵),再快速按開機鍵數下,唔好放VOL-
再插USB cable,再快速按開機鍵數下,咁個更新軟件會DETECT 到部機,見到有野彈出黎就可以放番VOL-
有段英文問你係咪要更新,提你會無曬DATA

TOP

本帖最後由 garfieldso 於 2011-12-8 09:39 編輯

4.0也像apple, icon 重叠就會form一個group。
內建電子郵件是可以widget出桌面。
Off左一排再開自動接回wifi也很快。
基本上以前行到的apps現在也沒有問題。要root果d就未試。
版面得5頁,唔知點加?
當所有野都細緻左, 800x480解像真是應付唔黎!
唔使用task killer,將彈出app list打橫掃就可close左個app

TOP

現時這個4.0.1 有一個很重大的bug, 就是熄左大掣會起唔番部機?????
會hold死左喺 android 字度。

TOP

依家既4.0好似好多問題咁...都係遲D先上...

TOP

7 哥,邊度可以整返個 LiveSuite Pack, 你頭版度無link

TOP

7 哥,邊度可以整返個 LiveSuite Pack, 你頭版度無link
garfieldso 發表於 2011-12-8 11:29


LiveSuitPack_v1.07.exe
#3
領先版刷機教學 : 參考1
入面有得 download


http://www.multiupload.com/UJR8U5R9PS

TOP

本帖最後由 garfieldso 於 2011-12-8 11:59 編輯

唔該晒E680i兄。

TOP