提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問出面賣幾錢
我有興趣想買返部玩下!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1# 167pk

167大,
唔好意思, 爬左D文, 同你之前的回應, 仍有D問題,
都系NOVO7 ADV 令我心動多D,

1) "需刷合用的固件後,才用懶人包" 即系一定要刷新固件,才可用懶人包,
但系刷新固件一定成功OK? 萬一磚機系HK有冇得救?
2) 即系不刷新固件, 就不可用懶人包??
3)不刷新固件, 可上HK 的market 嗎??


唔該師兄

TOP

請問出面賣幾錢
我有興趣想買返部玩下!
KinG仔 發表於 7/12/2011 22:46



    SSP $1080

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 737# 167pk


    多謝回應,
現正考慮 SSP買 定系上TAOBAO,
我只怕我黑仔!

TOP

回復  167pk


    多謝回應,
現正考慮 SSP買 定系上TAOBAO,
我只怕我黑仔!
ahrock 發表於 2011-12-7 22:55


元朗 HK$1099-

TOP

本帖最後由 ahrock 於 2011-12-7 23:50 編輯

HK行貴成$3XX

TOP