回復 56 #starcube168

講呢啲,咁到出note pro 8.4, 你又話佢又留一手, 下年又出 tab pro 8.4 2015

via HKEPC Reader for Android

TOP

平板唔夠電,手機都會唔夠
Mrcheng 發表於 2014-3-1 22:56


所有野都會無電, 但係問題在於當兩者同時使用時, 出現吾夠電o既情況更多及更大

電話同平板o既性質根本就吾同, 電話係需要經常性的有電, 因為縱使你發現無電而盡量減少打電話的次數以節省電力, 但都不能阻止別人打電話給你
(無人打電話比你, 或者自己根本吾會打電話比人的就另計, 而這類人我覺得佢係吾需要電話, 只係基本上搞吾清乜野係 '想要' 乜野係 "需要")

平板只是消閒娛樂及做些簡單工作的多媒體的工具

TOP

回復 62# 邪惡小孩


請問你有冇試驗過 真的不夠電??

之前我用 7.7  電話平板 兩用   一日只差一次電  就係訓覺時差電

TOP

似乎暫時得樓主買左
試下待機幾多個鐘

TOP

岩岩係三星店試玩過,有7xxMB ram 可用,mon好令好順,順便問左LTE版月中出

TOP

岩岩係三星店試玩過,有7xxMB ram 可用,mon好令好順,順便問左LTE版月中出
金比 發表於 2014-3-2 17:19


正呀 ! 不過實貴喇

TOP

正呀 ! 不過實貴喇
ja8 發表於 2014-3-2 17:32


$4198嘛

TOP

香港係咪有 Wifi, 3G, LTE 3隻version

TOP

香港係咪有 Wifi, 3G, LTE 3隻version
mad scientist 發表於 2014-3-2 19:20

Noname.jpg

TOP

回復  邪惡小孩


請問你有冇試驗過 真的不夠電??

之前我用 7.7  電話平板 兩用   一日只差一次電  就係 ...
lammf 發表於 2014-3-2 15:03


今日我竦7.7 用左5-6粒鐘就得返15% , 要差電, 當中無用黎打電話

TOP