mikepang 當前離線
進階會員
TOP
邪惡小孩 當前離線
平板唔夠電,手機都會唔夠 Mrcheng 發表於 2014-3-1 22:56
lammf 當前離線
初級會員
andyming 當前離線
瀚宇博德
金比 當前離線
林原めぐみ
ja8 當前離線
岩岩係三星店試玩過,有7xxMB ram 可用,mon好令好順,順便問左LTE版月中出 金比 發表於 2014-3-2 17:19
正呀 ! 不過實貴喇 ja8 發表於 2014-3-2 17:32
mad scientist 當前離線
Call Of Cthulhu
特級會員
laughing 當前離線
香港係咪有 Wifi, 3G, LTE 3隻version mad scientist 發表於 2014-3-2 19:20
回復 邪惡小孩 請問你有冇試驗過 真的不夠電?? 之前我用 7.7 電話平板 兩用 一日只差一次電 就係 ... lammf 發表於 2014-3-2 15:03