my HP version updated to 4.4 last few weeks ago
mrdj 發表於 2014-9-12 01:21


Huawei行貨版有無4.4?

TOP

未有

posted by mobile

TOP

TOP

佢講D問題係咪真架
9634725888 發表於 2014-9-26 21:58


邊啲問題?

TOP

想請教下,部 x1 買水貨同行貨有冇大分別? 如果計我唔會帶上大陸用的話,見個價差不多。如果水貨安返 google apps 之後用落有冇問題出現?最近見百老x 有部 voicetab ultra 一樣硬件但貴幾百。係唔係買唔過呢?

TOP

X1变身mediapad後順咗, 可能冇咗d bloatware

TOP

想買香港行貨要在哪裏買

TOP

"封面視窗"其實仲有咩玩? 

***********************************

...
howaihenry 發表於 2014-9-8 09:44

粒CPU真係咁差嗎?
1920*1080解像度頂唔到......lag?

TOP

OTA有更新啦....B008

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP