thx

TOP

個chrome update 完好似暢順左

TOP

用智能休眠手機套
請問X1 要什麼設定??
zeab 發表於 2014-8-26 09:12



    設定 > 顯示設定 > 選擇 "封面視窗"

TOP

"封面視窗"其實仲有咩玩? 

***********************************

用咗1個月Huawei Mediapad 7.0行貸, 屏幕質素不錯, 電量表現很好... 昨天出咗一日街,間中影相,打機,Upload相到Facebook等。足足可以用12個鐘

只欠自家制CPU很Lag.. 好多時畫面都會Freeze,  感覺和我之前用Samsung Galaxy S4 (4G)相比,慢很多下

如能改用Snapdragon, 又能保持抵價高質,相信我也會向朋友對介華為手機

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

"封面視窗"其實仲有咩玩? 

***********************************

...
howaihenry 發表於 2014-9-8 09:44


希望出第二代時用番粒勁啲既U,HUAWEI其他型號粒U都好快

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問有無CHING知道,邊道有現貨(行貨),我行左8間 C記都話無!

TOP

回覆 570# ckmakit

ota有4.4上咩?

TOP

my HP version updated to 4.4 last few weeks ago

TOP