所有電話,平板都貼晒閃魔
得閃魔夠滑,少指模

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 kofz 於 2025-11-24 17:56 編輯
headwolf titan 部機真係好似酷比魔方,個 mon 又係唔平。
酷比魔方又話做緊一部細平板 8300 有 5G 個樣真 ...
ew3t 發表於 2025-11-24 07:07

可能改個名就出海

又或者貼牌

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

headwolf titan 部機真係好似酷比魔方,個 mon 又係唔平。
酷比魔方又話做緊一部細平板 8300 有 5G 個樣真 ...
ew3t 發表於 2025-11-24 07:07

個mon吾平真係嬲左

via HKEPC Reader for Android

TOP

個mon吾平真係嬲左

via HKEPC Reader for Android
peterbaby 發表於 2025-11-24 18:08


IPLAY我都係最後無貼算, 反正唔太貴, 又無2手價值, 到用到花左, 你都想換了

TOP

IPLAY我都係最後無貼算, 反正唔太貴, 又無2手價值, 到用到花左, 你都想換了 ...
df7 發表於 2025-11-24 21:16

掌玩貼左柔光水凝膜,開心晒
無膜太多指模吾好玩

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔係價值嘅問題,係吾絲滑問題

via HKEPC Reader for Android

TOP

用慣左閃魔膜返唔到轉頭

via HKEPC Reader for Android
peterbaby 發表於 2025-11-24 15:05


閃魔有咁正?
我用過感覺差唔多

TOP

發現柔光水凝膜好正,清晰度高, 防反光防指模, 唔同以前啲磨砂膜
幫左掌玩,titan1貼

via HKEPC Reader for Android

TOP

什麼牌子好用?

TOP

有冇g99無4g既細平板介紹?唔打機好似唔洗elite咁勁

TOP