回復 540# FreeTong


    佢應該有好多部.好似叫人SEND E-MAIL ,其實點解我好似搵唔到影相呢個ICON既

TOP

回復  FreeTong


    佢應該有好多部.好似叫人SEND E-MAIL ,其實點解我好似搵唔到影相呢個ICON既 ...
alanwong912 發表於 2012-2-18 18:32


"影相呢個ICON" = 相機
capture_21.jpg

TOP

本帖最後由 alanwong912 於 2012-2-18 20:01 編輯

回復 542# FreeTong


我指HKEPC D 表情

TOP

回復  FreeTong


我指HKEPC D 表情
alanwong912 發表於 2012-2-18 20:00

點會冇呀

2012-02-18_201759.jpg

TOP

回復 544# FreeTong


    原來係眼大睇過龍

TOP

有冇CHING 想一齊淘ROCK 個隻保護套?? 我想要7.0

TOP

香港拍賣網已有了
盛惠港幣$120
啪啪聲 發表於 2012-2-18 12:55


今日我係華強買佐個,本黎都有捻過買多幾個番黎係度益下啲師兄。但佢拎佐幾個出黎都有啲瑕疵,都係咪搞了。
盛惠八十人仔 [零售價],批價應該 55RMB 左右。
我用佐一日,質素都幾好,個設計開口位開頭覺得好似掉轉佐咁,但用落原來右邊開係方便大家用左手可以單手握緊部機,不錯。
另,貨不多,我行佐成日都得得一間有現貨,另有幾間得版,話要等幾日先有貨喎

TOP

yahoo 膠殼賣 $58
鴨記賣 $30

TOP

回復 544# FreeTong


    Ching, 我想問你係咪之前買左個7.7 讀卡? 幾多錢同邊到買ar? 今日行灣仔賣好貴
仲有係咪呢隻黎??

TOP

回復  FreeTong


    Ching, 我想問你係咪之前買左個7.7 讀卡? 幾多錢同邊到買ar? 今日行灣仔賣好貴
仲有 ...
alanwong912 發表於 2012-2-19 19:03


是這一種.
灣仔唔算最貴喇, 我見過有地方叫價 250
我在"黃金"買的, 約 70.
但喺記得有網友出文話, "黃金" 有舖頭賣約 60.

TOP