有無人開相

TOP

回覆 520# lafy

我原本用開xperia z ultra, 而家改用x1。女友都由xperia z ultra 改用x1. 冇xzu 甘快不過收貨有餘。

TOP

回覆  lafy

我原本用開xperia z ultra, 而家改用x1。女友都由xperia z ultra 改用x1. 冇xzu 甘快不過收貨 ...
MusicFan 發表於 2014-8-18 00:17
X1冇XZU咁快都正常,但舊電應該較襟用。

TOP

想買HUAWEI Honor X1 大陸版水貨,請深圳有實體店買到此機嗎?因本人不相信網購

TOP

想買HUAWEI Honor X1 大陸版水貨,請深圳有實體店買到此機嗎?因本人不相信網購 ...
9634725888 發表於 2014-8-19 02:14


網購係官方既,無問題

TOP

網購係官方既,無問題
devinchan 發表於 2014-8-19 10:26



內地版X1, 是不是只有TD-LTE?  唔support香港現在的LTE?

P.S. 可能之前有答問, 但post太長,睇唔曬, 先說對不起!

TOP

回覆  lafy

我原本用開xperia z ultra, 而家改用x1。女友都由xperia z ultra 改用x1. 冇xzu 甘快不過收貨 ...
MusicFan 發表於 2014-8-18 00:17


downgrade?

TOP

網購係官方既,無問題
devinchan 發表於 2014-8-19 10:26

但手機係咪速遞唔可以送到香港?

TOP

但手機係咪速遞唔可以送到香港?
9634725888 發表於 2014-8-19 11:03


要用集運

TOP

內地版X1, 是不是只有TD-LTE?  唔support香港現在的LTE?

P.S. 可能之前有答問, 但post太長,睇唔曬 ...
fly888 發表於 2014-8-19 10:31


用到

TOP