botto 當前離線
初級會員
TOP
MusicFan 當前離線
lafy 當前離線
中級會員
回覆 lafy 我原本用開xperia z ultra, 而家改用x1。女友都由xperia z ultra 改用x1. 冇xzu 甘快不過收貨 ... MusicFan 發表於 2014-8-18 00:17
9634725888 當前離線
devinchan 當前離線
進階會員
想買HUAWEI Honor X1 大陸版水貨,請深圳有實體店買到此機嗎?因本人不相信網購 ... 9634725888 發表於 2014-8-19 02:14
fly888 當前離線
網購係官方既,無問題 devinchan 發表於 2014-8-19 10:26
Leica 當前離線
但手機係咪速遞唔可以送到香港? 9634725888 發表於 2014-8-19 11:03
內地版X1, 是不是只有TD-LTE? 唔support香港現在的LTE? P.S. 可能之前有答問, 但post太長,睇唔曬 ... fly888 發表於 2014-8-19 10:31