jimfactory 當前離線
中級會員
回復 jimfactory 其實已經出左.不過未有貨 我囉過上手. 質量都OK既.當然唔夠正版好 ... alanwong912 發表於 2012-2-17 00:51
TOP
alanwong912 當前離線
進階會員
啪啪聲 當前離線
有冇人用緊呢隻?我打算訂黎玩下 如果都想要可以pm我share運 alanwong912 發表於 2012-2-17 00:36
chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
中環Wilson有現貨, $488, 會員八折. 已入 tsonga 發表於 2012-2-16 14:34
tsonga 當前離線
kckl2818 當前離線
初級會員
bondleung 當前離線
新的開始
JACK仔仔 當前離線