lomankui 當前離線
初級會員
我都等緊佢出7.7 我啪左個mail去韓國果面問幾時出 佢只答將會出..... 講真套呢d更係越早出越好 人 ... 030575753 發表於 2012-2-13 08:36
TOP
ericnwy 當前離線
ellewong 當前離線
中級會員
alanwong912 當前離線
進階會員
030575753 當前離線
佢地send咗email比我啦3 月先至會到港, 唯有等下啦 lomankui 發表於 2012-2-13 17:17
JLV1818 當前離線