我都等緊佢出7.7
我啪左個mail去韓國果面問幾時出
佢只答將會出.....
講真套呢d更係越早出越好
人 ...
030575753 發表於 2012-2-13 08:36



    佢地send咗email比我啦3 月先至會到港, 唯有等下啦

TOP

我都用緊Rock。
我覺得比好多香港既case 型好多

TOP

边過想一齊訂rock share 運费

TOP

回復 493# ellewong


    好似幾好

TOP

http://www.zenuscase.net/product-30003.html
呢隻又唔錯啵! 不過都幾貴啵..差唔多成$480

TOP

回復 495# alanwong912


    一分錢一分貨

TOP

佢地send咗email比我啦3 月先至會到港, 唯有等下啦
lomankui 發表於 2012-2-13 17:17



   
其實我想佢出呢隻
http://www.zenuscase.net/product-29823.html
自己買左呢款forP1000既,擺得落但凸左半寸出離
但都用照用住先,實在太靚,皮入面都有暗花

TOP

暫時都係原裝Case最正!

TOP

有冇人想一起訂 rock , 我明天訂, share 運費

TOP

回復 499# ellewong


    How much??

TOP