4G 要開swap,小米8G手機都default 開swap
Snapdragon 680其實幾慢下,5年前中階機差唔多
我去胃信試左4G r ...
super_hkg 發表於 2023-9-1 15:30 
效能有啲似出返部 小米平板4 咁(當然依家部 SE 有小小升級咗)
當年人人想香江出行貨/國際版
最後當然係無影
今日打風落去砲台兩部 紅米 pad demo 擺埋一齊
就簡單做下對比,launcher 都一定係慢,兩部我覺得差不多
屏幕質素 SE 冇咁光(差好少),同埋有啲藍,紅米 pad 清小小
兩部都冇同場嘅 第二隻牌子 唔知 iplay20 30 40 定 50 咁差
999,影片機算係咁,唔好當辦公機
學生返學都唔太推薦,學生都係用返 ipad 算
|