回覆 32# b-29


    Ching 小新pad plus 幾時上去換mon,  換到就perfect

TOP

本帖最後由 b-29 於 2023-6-18 22:35 編輯
回覆  b-29


    Ching 小新pad plus 幾時上去換mon,  換到就perfect
mokngaihong 發表於 2023-6-18 21:48



    唉!中左  双黑線  仲未攞特效藥  唔好等我喇!!
呢部平板 个壳我拆唔到  拆到漏光都失敗

TOP

唉!中左  双黑線  仲未攞特效藥  唔好等我喇!!
呢部平板 个壳我拆唔到  拆到漏光都失敗 ...
b-29 發表於 2023-6-18 22:00

師兄,保重,多d休息飲水,唔好update平板d價住啦!

TOP

唉!中左  双黑線  仲未攞特效藥  唔好等我喇!!
呢部平板 个壳我拆唔到  拆到漏光都失敗 ...
b-29 發表於 2023-6-18 22:00



    我睇過條 pad plus 拆機片,要拆 mon 不是拆背蓋,有點危險。

TOP

回覆 42# b-29

執劑中藥攪定啦

TOP

我睇過條 pad plus 拆機片,要拆 mon 不是拆背蓋,有點危險。
ew3t 發表於 2023-6-19 12:08



    平板已經多是要拆最前處  即系近芒那處  所以 容易整穿內屏

TOP

本帖最後由 獨行俠 於 2023-6-28 08:54 編輯

係咪仲有999買到
點解我搵唔到既
https://item.taobao.com/item.htm ... p;abbucket=0#detail
我只搵到呢條 但唔知係咪IPLAY40 5G
有冇好心人可以DM條LINK比我
唔該

TOP

本帖最後由 alfredkuu 於 2023-6-28 16:18 編輯
係咪仲有999買到
點解我搵唔到既

我只搵到呢條 但唔知係咪IPLAY40 5G
有冇好心人可以DM條LINK比我
唔該 ...
獨行俠 發表於 2023-6-28 08:51

iplay40 5g在官方及賣¥999哪間店舖已經賣完,只剩我之前貼過的店
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 40&pid=41747903
及你新發現的店两間有賣,但两間都沒有成交記錄,一間有國際版貴一點,一間無國際版平一點,你自己考慮風險、預算及有沒有轉國際版經驗。

你或許可以問一下你貼的店可不可以加錢幫你轉國際版。

TOP

iplay40 5g在官方及賣¥999哪間店舖已經賣完,只剩我之前貼過的店

及你新發現的店两間有賣,但两間都沒有 ...
alfredkuu 發表於 2023-6-28 14:29


定係等下先再買
我見另外個POST講會出8吋平板
我又唔急買

TOP

本帖最後由 alfredkuu 於 2023-6-29 10:43 編輯
定係等下先再買
我見另外個POST講會出8吋平板
我又唔急買
獨行俠 發表於 2023-6-29 09:06

你咪等下先,但到時可能iplay40 5g 賣完都未定,自己決定買唔買同幾時買。

TOP