回覆 443# 259fai


    咁你部水咪貴過港行?係咪水兼容大陸同香港4G?

TOP

我啱啱響 cxl 買咗部港行, 版本係 7D-501L, 同埋個盒係白色寫住 mediapad x1.
用落最慘好似冇得收埋個虛擬三鍵, 上網見人有個箭咀仔可以收埋,
但我冇, setting 又搵唔到, firmware 又唔見有 501L,

唔知有冇 ching 識整呢? 萬分感謝!!

TOP

想請問依家X1係咪support 到64g micro sd架?

TOP

想請問依家X1係咪support 到64g micro sd架?
Winkellun 發表於 2014-7-31 00:20


可以, 但就咁放入部機係認唔到, 要 otg card reader 連一次,
部機會叫你 format 張卡, format 完就得~

TOP

回覆 451# tmp111


水機係TD-lte 一定上到大陸4G,  我買水貨都因為咁,港行未必用到大陸中移動同聯通4G

TOP

我啱啱響 cxl 買咗部港行, 版本係 7D-501L, 同埋個盒係白色寫住 mediapad x1.
用落最慘好似冇得收埋個虛擬 ...
oooyeah 發表於 2014-7-31 00:10



    國行版係有的, 你睇下港行, 設定中> 智能協助 > 導覽列 (ON左就有)

TOP

我啱啱響 cxl 買咗部港行, 版本係 7D-501L, 同埋個盒係白色寫住 mediapad x1.
用落最慘好似冇得收埋個虛擬 ...
oooyeah 發表於 2014-7-31 00:10


港行係咪都收到 1800 and 2600 4G

TOP

回覆 457# devinchan


   應該得,唔係點叫港行4g機,不過都係等買左港行師兄確認一下。

TOP

回覆 457# devinchan

本身水貨都支援,行貨應該支援掛

TOP

回復 452 #oooyeah

ching  定位o唔ok?

via HKEPC Reader for Android

TOP