深水埗$85套中伏了~
有買既師兄們,睇吓你地個套有冇感光個孔。我個套個聽筒位又高咗,又冇咗感光孔。希望我係個別個案~

TOP

本帖最後由 dcviewjack 於 2012-2-6 12:16 編輯
有冇brother 知道 邊度有呢d otg + reader 買 ?
wahlaiest 發表於 2012-2-6 10:26



呢個我係新高登買左, $68蚊, 已試可插卡及插Mouse等, 讀卡速度OK快,
直接睇數碼相機的相(每張4-5MB)都好順, 另佢個插頭位凸左一級出來,
即使帶左皮套都仲插到冇問題, 但有幾點要留意:
1- Card reader 及 USB port 不能同時使用
2- 有些Mouse用電多會用唔到, 如果係插無線Mouse的接收器就冇問題
3- 插口Port位做工麻麻, 唔係咁好插

*發覺7.7放係卓面上接駁 Mouse 出奇地好用,
解屏鎖也無需按Power制, 直接移動下隻Mouse部機就會著 ! 真是懶人恩物!

TOP

上個星期係淘寶訂左呢個套, 人仔123+8蚊快遞, 我係大陸收貨. d 質量一般...合埋會有 d 毛毛趺落塊玻璃到...但可以抺走...摺埋會有d藍色印落個面蓋後面...夠薄同輕...有睇過 KAZEE...但太重

Rock1.jpg

[attach]1315228[/attach]

Rock3.jpg

[attach]1315235[/attach]

Rock5.jpg

Rock4.jpg (41.25 KB)

Rock4.jpg

Rock5.jpg (37.31 KB)

Rock5.jpg

TOP

加多一張

Rock2.jpg

TOP

深水埗$85套中伏了~
有買既師兄們,睇吓你地個套有冇感光個孔。我個套個聽筒位又高咗,又冇咗感光孔。希望我 ...
kerr 發表於 2012-2-6 11:43


我都買咗 好FIT喎

TOP

回復 433# yinchui


    是否值得購買呢?

TOP

本帖最後由 kerr 於 2012-2-6 15:19 編輯

因為冇圖冇真相,所以試下上圖先~

783.jpg

784.jpg

TOP

咦 我都無呢個窿喎

TOP

呢個我係新高登買左, $68蚊, 已試可插卡及插Mouse等, 讀卡速度OK快,
直接睇數碼相機的相(每張4-5MB)都 ...
dcviewjack 發表於 2012-2-6 12:07


THANKS BROTHER....

因為我唔多時間出ssp.... 希望 元朗d 電腦鋪頭仔 有得買la ....

順便想問下, 有冇hdmi 既cable ? thanks

TOP

我都買咗 好FIT喎
chungsm 發表於 2012-2-6 13:58


X2

師兄應該買到錯版, 我個開係另一邊

TOP