回覆 420# strangermj


    去邊到升4.4 ?

TOP

回覆  strangermj


    去邊到升4.4 ?
LUNG2000LUNG1 發表於 2014-7-15 10:44


http://cn.club.vmall.com/thread-982970-1-1.html

TOP

回覆 422# devinchan


    請問有冇都係咁慳電 ?
LAG 唔LAG ?

諗緊升唔升

TOP

回覆  devinchan


    請問有冇都係咁慳電 ?
LAG 唔LAG ?

諗緊升唔升
LUNG2000LUNG1 發表於 2014-7-15 11:36


lag 差唔多,慳電都係差唔多,但係會由320dpi 變左400 dpi

TOP

聽人講 D电3g 好D,4g勁食电,不過見到個 keyboard 真係頂唔住同埋我自己 wifi 上上下會斷,用左半日就 downgrade 返

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 LUNG2000LUNG1 於 2014-7-15 12:13 編輯

回覆 424# devinchan


    你地有冇個問題
部機待機可能15~25  分鐘左右 (熄MON)
個WIFI 會自動熄左 (已較永遠連) 都係會熄左
同埋個WHATSAPP 都係會遲 (不過唔係成日) 已較始終數據連接

TOP

回覆  devinchan


    你地有冇個問題
部機待機可能15~25  分鐘左右 (熄MON)
個WIFI 會自動熄左 (已較永 ...
LUNG2000LUNG1 發表於 2014-7-15 11:54


wifi 會熄,whatsapp 都好似間唔中遲收MSG

TOP

回覆  devinchan


    你地有冇個問題
部機待機可能15~25  分鐘左右 (熄MON)
個WIFI 會自動熄左 (已較永 ...
LUNG2000LUNG1 發表於 2014-7-15 11:54


完全一樣

TOP

尋日upgrade 左 4.4, 順左好多 and root 到,不過好多 bug, 個 keyboard 用左半個 screen, 不少 apps not s ...
strangermj 發表於 2014-7-14 23:30



    OTA?

TOP

回覆 428# n2user


    但我都冇後悔轉
因為舊電真係勁耐用........

TOP