LUNG2000LUNG1 當前離線
龍大
進階會員
TOP
devinchan 當前離線
回覆 strangermj 去邊到升4.4 ? LUNG2000LUNG1 發表於 2014-7-15 10:44
回覆 devinchan 請問有冇都係咁慳電 ? LAG 唔LAG ? 諗緊升唔升 LUNG2000LUNG1 發表於 2014-7-15 11:36
strangermj 當前離線
初級會員
回覆 devinchan 你地有冇個問題 部機待機可能15~25 分鐘左右 (熄MON) 個WIFI 會自動熄左 (已較永 ... LUNG2000LUNG1 發表於 2014-7-15 11:54
n2user 當前離線
尋日upgrade 左 4.4, 順左好多 and root 到,不過好多 bug, 個 keyboard 用左半個 screen, 不少 apps not s ... strangermj 發表於 2014-7-14 23:30