睇左版規, 唔可以出明POST, 但係你地有興趣就再問我啦, 相信你地明白應該用乜野方式
我會話你知有關事項 ...
bondleung 發表於 2012-2-2 02:31



    支持 !! 不過我加左入自己 個 shopping cart 了 吾join 你地團了 :>

好 : 佢係輕過 "K"套 同埋 溥D
壞 : 佢吾係皮套
壞 : 條像筋有D鬆

我 有同事 用緊 8.9 版 非常好用 :>

TOP

支持 !! 不過我加左入自己 個 shopping cart 了 吾join 你地團了 :>

好 : 佢係輕過 "K"套 同埋 溥D ...
heiko 發表於 2012-2-2 10:34


輕過KAZEE幾多 ?

TOP

ROCK 款 Y拍有售

TOP

ROCK 款 Y拍有售
dicksonkiki 發表於 2012-2-2 23:27


食水好深...

TOP

準備緊訂野,有冇人都會買?

TOP

本帖最後由 hknufc 於 2012-2-3 12:17 編輯

http://www.thecellguru.com/Products/62515
呢度又做特價,我訂左兩個
有無人有興趣PM我
一人一個 share 運費

TOP

呢度又做特價,有無人有興趣
hknufc 發表於 2012-2-3 10:23


有興趣,但買唔到,因貨送唔到澳門

TOP

回復 416# hknufc


    c-Hing,我有興趣,可否送到澳門呀!

TOP

呢度又做特價,我訂左兩個
有無人有興趣PM我
一人一個 share 運費
hknufc 發表於 2012-2-3 10:23

連運費要幾多?

TOP

回復 416# hknufc


    姐係how much??

TOP