報料報料
舍得使錢既用家
不妨留意下韓國牌子zenus既皮套
雖然佢未出套for 7.7
我中左伏買左隻係for galaxy tab既(唔知係咪第一代tab)
但質感到手工都係一流
入得落7.7, 但突左半寸左右

TOP

報料報料
之前我買過隻皮套, 係90蚊嗰隻黑色超薄皮套
套入面嗰條"舌"有甩色既可能,
請各位ching留意

不過應該只係黑色會甩色,
其他顏色既套, 嗰條"舌"係灰色的
就唔會甩色

TOP

taobo大把

TOP

回復 382# 啪啪聲


無錯我用緊咖啡色無呢個問題, 我買多左一個如果有CHING 想要可以PM 我

TOP

我想問7。7 有冇筆推介呀

TOP

頭先係 298 買咗隻幾靚既 真皮 皮套 3百幾



TOP

回復 386# chungsm


    又真係幾ok,不過我會繼續打真軍,吾用套

TOP

報料報料
之前我買過隻皮套, 係90蚊嗰隻黑色超薄皮套
套入面嗰條"舌"有甩色既可能,
請各位ching留意

不過 ...
啪啪聲 發表於 2012-1-30 13:44


我用左半個月,都冇甩色.

TOP

報料報料
之前我買過隻皮套, 係90蚊嗰隻黑色超薄皮套
套入面嗰條"舌"有甩色既可能,
請各位ching留意

不過 ...
啪啪聲 發表於 2012-1-30 01:44 PM


我都係黑色超薄皮套, 色未甩, 謝謝提醒

TOP

頭先係 298 買咗隻幾靚既 真皮 皮套 3百幾
chungsm 發表於 2012-2-1 05:43 PM



D 真皮有炭纖維花紋甘正既?

TOP