回覆 fatchoi
好想要大, 最後都係買細LTE.
要成日拎黎拎去, 加上差成$2500, 我唔多睇片, 又唔多喜好好亮 ...
wombat_j 發表於 24-8-2020 03:05 PM 
要帶嚟帶去就應該買細機喇
雖然我覺得s7都叫大部少少,因為以前帶部短身啲嘅s2出去都覺得太重
帶出街又唔需要keyboard, 可以考慮摵走個keyboard, 再用個notebook套笠住佢 或者個袋係有compartment
咁就唔驚整花個背啦
via HKEPC Reader for Android |