回覆  fatchoi

好想要大, 最後都係買細LTE.
要成日拎黎拎去, 加上差成$2500, 我唔多睇片, 又唔多喜好好亮 ...
wombat_j 發表於 24-8-2020 03:05 PM

要帶嚟帶去就應該買細機喇  
雖然我覺得s7都叫大部少少,因為以前帶部短身啲嘅s2出去都覺得太重  

帶出街又唔需要keyboard, 可以考慮摵走個keyboard, 再用個notebook套笠住佢   或者個袋係有compartment

咁就唔驚整花個背啦

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔記得講, S7+ 全程應該都係pwm調光(手機影)

所以即將訂S7  反正都預用幾年

via HKEPC Reader for Androi ...
南伯利亞人 發表於 24-8-2020 04:38 PM

你開120hz mon應該唔會影到閃ga wor
錄影都無問題。人眼應該分唔到有無閃

via HKEPC Reader for Android

TOP

沙田百記試玩左一陣(主要睇youtube)

最高亮度,自然模式

拍埋一齊其實分別唔算好大, S7偏冷色, S7+就偏暖( ...
南伯利亞人 發表於 23-8-2020 07:18 PM

Keyboard cover係唔錯。不過s7因為size細少少,無咗排function key. FN key我覺得都幾有用。大細聲光暗dex等等

睇實機再考慮下  

via HKEPC Reader for Android

TOP

你開120hz mon應該唔會影到閃ga wor
錄影都無問題。人眼應該分唔到有無閃

via HKEPC Reader for Android ...
fatchoi 發表於 2020-8-24 19:43


你set 個 sampling freq 夠高,就會見到閃,只係pwm調光會唔會對眼睛有害,其實都未有科學證據證明,所以你覺得有傷害就有,無就係無

TOP

你set 個 sampling freq 夠高,就會見到閃,只係pwm調光會唔會對眼睛有害,其實都未有科學證據證明,所以 ...
小魔星 發表於 2020-8-24 20:08


根據IEEE (電氣和電子工程師協會)文獻所述,LED燈的頻閃會造成視覺疲勞相關疾病、偏頭痛或光敏性癲癇等疾病。

而根據IEEE PAR1789所述,目前採用PWM調光的OLED螢幕手機,在低風險影響人體健康的PWM調光閃動頻率至少應該在1250Hz以上,基本不會影響人體健康的PWM調光閃動頻率應該在3000Hz以上!

即便是目前手機上最好的OLED屏——三星Super AMOLED,而它的PWM調光閃動頻率僅為215Hz-250Hz左右的,遠低於IEEE文獻所述的健康允許範圍值。

不同人類對頻閃的敏感度很大的差異,甚至有「閃動敏感體質」的說法。人類最敏感的頻率是8.8Hz,隨後不停下降。大部分人在80Hz之後就看不出閃爍了,但即便如此,仍有部分人會因此覺得眼睛累、眼睛痛。2015年的電氣和電子工程師協會文檔IEEE Std 1789-2015指出,照明閃爍會產生潛在不利影響:

光敏性癲癇或閃爍光誘導的癲癇發作(0.1%人口)
偏頭痛或嚴重的頭痛,常伴噁心、視覺紊亂
增加自閉症人的反覆行為
視力衰弱包括:眼過勞、疲倦、視力模糊

現實我真係見過人用amoled會眼攰,用到流眼水,當然係好輕微,唔望一段時間就正常

TOP

根據IEEE (電氣和電子工程師協會)文獻所述,LED燈的頻閃會造成視覺疲勞相關疾病、偏頭痛或光敏性癲癇等 ...
bukbuk212 發表於 2020-8-24 20:19

我用surface go睇字半小時,就試過頭痛流眼水 佢個塊應該係LCD.....

via HKEPC Reader for Android

TOP

我用surface go睇字半小時,就試過頭痛流眼水  佢個塊應該係LCD.....

via HKEPC Reader for Andr ...
JLV1818 發表於 2020-8-24 21:14

應該係藍光導致,lcd都會有藍光,可能你個部藍光勁

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 bukbuk212 於 2020-8-24 21:49 編輯
不如你做下research一百人中有幾個多係會主力J低光環境運作先啦. 即係咁, 你講一兩次AMOLED低光有問題冇 ...
myricky 發表於 2020-8-24 21:36


我有叫人唔好用amoled咩?我只係提供資料參考,你最終揀amoled無人可以左右到你選擇,請問你邊到見到我呼籲人唔好用amoled?唔好作得就作,我講既都係amoled有既缺點,你接受到可以用amoled,接受唔到用lcd無問題,如果連缺點都唔講得,咁仲有咩討論價值?

咁我又想問下你只識批評人,你有無攞返D實際既資料黎大家討論下?我講既係事實,唔認同可以搵資料反駁我,而唔係話你話乜就係咩,無證據人地點信你?更加唔會係單單打打,指桑罵槐。

"做下research一百人中有幾個多係會主力低光環境運作" 低亮度會有呢個問題已經係問題,唔需要話有幾多人主力用低光用電話,反而要個用家開高亮度避免呢個問題你都會覺得係正常呢樣野先好笑,正如你咁講Note7爆炸對比全球Samsung爆炸案件少之有少,係咪代表note7爆炸無問題?

TOP

本帖最後由 martyyau 於 2020-8-24 21:53 編輯

回覆 368# myricky

你唔好阻人搵食啦。
https://www.mobile01.com/topicde ... =9&p=9#78813272

https://www.mobile01.com/topicde ... 76&p=1#78811782

TOP