其实我都想講下裝電筒apps !!個後相机LED灯只能閃下閃下, 你裝個电筒apps, 咪会閃下閃下, 呢個bug, 我想是hardware问題多D, 希望会有新Rom解决la!!!
個LED灯係設計做輔助auto focus, 閃光灯用途!!
d 光咁鬼暗既--------唔通你部机既LED灯可以長着, 咁就唔明白喇!!

TOP

你既相机正閃光灯正唔正常,夠唔夠光呀,如果正常. 應該係咁架. 1.6 Rom, 我用個時冇用手电apps試, 後來上左1.8 Rom 後至知有這bug, 手电筒對我用途又不大, 故沒有再理了....

TOP

我都有休眠套問題, 不過唔成塊野反去後面就冇事,
一係摺三角型一係攤開佢用就ok
或者好似條link果位ching用 ipad air 既 軟 / 硬殼
http://bbs.gfan.com/forum.php?mo ... 494%26typeid%3D6494

TOP

回覆 351# b-29

我以為可以好似電話咁當電筒用添
用電筒apps開佢係不停閃呀, 見電話用同一個apps冇事,
所以先問下

TOP

我都有休眠套問題, 不過唔成塊野反去後面就冇事,
一係摺三角型一係攤開佢用就ok
或者好似條link果位ching用 ...
skmc 發表於 2014-8-13 10:46



    呢個開於箱文都夠哂新鲜la,但9X個mon如果係陽光直照下都夠光,夠清楚,那ipad air就冇人買了!個包边軟殼,似乎不合用,因為9X個咪係安装在條边上!這現象前文都有講!

TOP

回覆 353# skmc


    這個番面蓋去後面会引至休眠問題,我再反復測試,我才發覺間中都会有,十分一机会吧!同時只会在揭開面版就立刻很快的後番去後面,就会有,如果稍停下,就不会有了。這問題是那磁控開關timing不夠吧!

TOP

回覆 355# b-29


佢入面都好似話硬殼好用d, 我唔打電話, 冇咩所謂
講開我好似未試過電話功能

TOP

回覆 357# skmc


    個电話好好用架,訊号夠,又收發音質優良,唔好唔用呀!

TOP

我1.8 rom 用電筒冇問題,我用clean master 電筒功能。

TOP

我1.8 rom 用電筒冇問題,我用clean master 電筒功能。
matta722 發表於 2014-8-13 13:30



    我揾唔到那clean master apps呀!

TOP