b-29 當前離線
特級會員
TOP
skmc 當前離線
中級會員
我都有休眠套問題, 不過唔成塊野反去後面就冇事, 一係摺三角型一係攤開佢用就ok 或者好似條link果位ching用 ... skmc 發表於 2014-8-13 10:46
matta722 當前離線
我1.8 rom 用電筒冇問題,我用clean master 電筒功能。 matta722 發表於 2014-8-13 13:30