bennghk 當前離線
中級會員
有無c兄用過? ballballgun 發表於 2024-9-13 11:10
TOP
ballballgun 當前離線
進階會員
Sinair 當前離線
HAKAIDER 當前離線
有.................Y700 一代+外置sim卡 但插線始終有機會鬆 而且無GPS始終都係Y700死穴 ... HAKAIDER 發表於 2024-9-13 13:43
Thx 師兄,會唔會好chur電? 係咪一插就通,唔洗每次都㩒吓野先得? 最主要唔想成日要電話放wifi via HK ... bennghk 發表於 2024-9-13 14:04
peterbaby 當前離線
用電量不高, 插住幾秒後就可以連到線 HAKAIDER 發表於 2024-9-13 23:14