回覆  fatchoi


    Oled係自發光體,啲光直射入眼,一粒粒LED好似電筒咁射住你對眼。而LCD既背光板,係 ...
Famas_HK+ 發表於 2020-8-24 05:26

咁啱台灣個邊都有人講緊oled傷眼既問題

https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=568&t=6172758

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 333# fatchoi

好想要大, 最後都係買細LTE.
要成日拎黎拎去, 加上差成$2500, 我唔多睇片, 又唔多喜好好亮麗既畫面.
我要左keyboard, 好好用.
不過宜家又想要埋 book cover.
有時出去明知唔駛用keyboard, 想輕多200g.

TOP

回覆 343# wombat_j

Where did you buy it please?  Is there any screen protector for free?

h2210

TOP

用咗三星平板幾代共8年答案是Amoled 沒有人所講太多問題
由第一部三星LED平板到第二部開始是Amoled一直用到依家唔覺使用上有問題
坦白講唔熟識屏幕技術嘅人只睇坊間啲人係到亂吹Amoled點唔好已經另人笑大個咀
利申我做過影音工作對屏幕智識雖然唔談上好勁但都知道技術只會向前走唔會番轉頭
我用過幾部三星Amoled 平板日日開完全無燒印問題又無對眼睛產生疲勞唔舒服問題
如果話傷眼任何屏幕都可以包括背光LED
我用專業角度忠實講係技術層面Amoled 係最好嘅屏幕第二先係背光LED
係用家角度有錢Amoled無錢LED
如果有得揀我會比更多錢買部Amoled 平板
另外三星出嘅平板LED或Amoled屏幕質素一樣咁靚睇自己喜歡去選擇

TOP

回覆  wombat_j

Where did you buy it please?  Is there any screen protector for free?

h2210
h2210 發表於 2020-8-24 15:09


Shatin Broadway by google pay+HSBC
I pre-ordered them both the s7 LTE and keyboard on aug20.  
the glass screen protector is free.
they were ready on aug21 for pickup.

TOP

回覆 342# myricky


    完全同意, 我o甘多 AMOLED o野, 都玩o左有十幾年, 從來無問題, 更加唔會開到個 mon o甘暗.

TOP

本帖最後由 bukbuk212 於 2020-8-24 16:19 編輯

我唔係無證據架啵,我自己用緊2部Samsung,2部Amoled都出曬問題,我自己親身經歷,只係用我經歷分享返用得Amoled就可能會有呢D問題,我自己亦都因為呢D問題投訴過Samsung,上過聯同其他出過事既師兄消委會投訴,亦都見識過Samsung既無賴。呢個只係忠告,唔啱聽可以唔聽,但唔好質疑我,我已經對住Amoled呢個問題已經2年幾,同過好多海外既用家交流過,外國甚至有用家成立Note9綠Mon群組,入面有成600幾人。

當年我買左部A7 2016,未過保養時突然屏幕調低亮度會自己閃屏,亮度越低閃得越勁,然後我朋友都買了部A7 2016,我就問佢有無低亮度閃屏問題,佢話佢都有呢個問題,然後我Google搵一下真係有一堆人跟我的A7 2016一直閃,然後Youtube上都有人拍左片話有呢個問題,結果一睇底下留言,竟然有好幾十人都同時話有呢個問題,而且唔只我部A7 2016,咩C9一堆中階機都有人話中獎了。

我當時第一次遇到呢種問題就諗,三星咁都無反應?一堆人有呢個問題,但咩反應都無,後來我攞部電話上去整,維修條友睇都唔洗睇,好像知道我部電話閃屏老問題咁樣,我當時就諗應該有好多人黎整呢個問題,唔係都唔洗淡定,連睇都唔洗睇。

我部電話整好了唔夠半年又閃過,當時我就算,以後不開低亮度,我都好無奈點解一間大公司自己既手機出咁樣問題都可以不聞不問。

後來到左2018年,出左S9+,想話今次買旗艦手機應該無咩問題,用返2-3年應該唔係問題,就咁樣用1整年都無沒問題,用得非常滿意。結果過保幾個月就開始綠屏,而且都係調亮度時綠屏既情況會改變,一係就係開機時就綠了,然後又再開始Google搵下,都一樣發覺係一堆人中獎了,直到今日Samsung都係一D反應都無,就係從S9+開始我已經決定以後係會再買三星amoled手機,Amoled毛問題太多,而且三星根本唔係爆炸之類都唔會重視問題,我都睇清楚呢個公司既手法。

你問我中唔中意用Amoled手機,老實講無呢D問題我一定會揀返用amoled,我唔係特登抹黑,我有心白造Samsung我天打雷劈死,生仔無屎忽,我英年早逝。正如呢2部Samusng電話我都瀨過野我個人就一定唔會再用samsung amoled。

眼見有唔少人話買Tab S7+無問題既,各人有各人喜好,見到有位師兄啱啱買機好開心用,結果佢又話自己開始綠Mon,我真係嬲到爆,Samsung Amoled咁既品質,啱啱買新機就要攞上cs都整,連reddit都開始有用家回報Tab S7+個screen有問題,證據擺在眼前,明我講咩既自然明,唔明既睇下就算,你自己決定。

你話自己用過好多部Samsung都無事,咁我恭喜你先,但除左你出面有好多師兄都瀨野,唔好咁快質疑我地住,你自己都可以搵下資料,上網search下先質疑我地,而唔係用你自己個套,自己無事就一定話無問題,有問題既係我地。

ScreenShot_20200824160941.jpg (62.91 KB)

ScreenShot_20200824160941.jpg

ScreenShot_20200824161329.png (71.69 KB)

綠Mon問題傾到20幾頁,唔信可以google Note9綠屏

ScreenShot_20200824161329.png

TOP

想問下keyboard 係咪只有速成,有冇得轉筆劃

TOP

本帖最後由 marklau 於 2020-8-24 16:14 編輯

屋企部ipad air3同amoled比
同一亮度ipad led勁刺眼
反而amoled最舒服

TOP