回覆 340# devinchan


    咁又真

TOP

免開蓋接聽係咪要set?
hugochan1984 發表於 2014-7-2 09:56



    個SMARTCOVER個天窗會顯示來電的, 唔駛打開可以接或不接, 冇SET過野

TOP

但係覺得如果部機有4G 無理由唔去出4G
devinchan 發表於 2014-7-2 10:03



    其實真係睇你邊個台, 好似我咁, PCCW 4G多數只係得1X Mbps到, 但3HK的3g, 其實都有8-10Mbps, 分別未必太大

TOP

有無人用過chrome 同海豚上網 順嗎

TOP

有無人用過chrome 同海豚上網 順嗎
reborn0603 發表於 2014-7-2 11:04


用緊原生同 boat 都好順
其實而家邊個最快最順?

TOP

用緊原生同 boat 都好順
其實而家邊個最快最順?
devinchan 發表於 2014-7-2 11:58



    我個人經驗, 每部手機都係原生的最好用

TOP

回覆 345# devinchan

開埋flash 都順?

TOP

用原生 配flash 點

TOP

原生開flash 無咩問題

TOP

回覆 349# devinchan

意思係順唔順者

TOP