回覆 330# b-29


    你的套冇事係可能唔同磁石有唔同磁力。你都知大陸的質量,同一批野都有唔同效果。所以買大陸野係要講彩數的。我張個cover摺起來用就冇事了。粒磁石是在中間位置的。

TOP

本帖最後由 skmc 於 2014-8-11 22:03 編輯

部機到左啦, 玩左幾個鐘, 做功真係唔錯, 比之前用過既兩部原道真係算幾大分別
wifi 幾好, 不過我部nook 8.9 都係快佢少少
喇叭我覺得普通, nook 靘聲&大聲d
mon 幾靚幾清, 义電冇問題, 冇光點死點
個套比左錢先話冇藍色
一千多d係堅低玩

另想問我個rom係 1.6, 點樣up去1.8 呢?
想問 1.8 有d咩改善左呢?

IMG_20140811_162326.jpg (121.84 KB)

IMG_20140811_162326.jpg

TOP

回覆 331# 新丁ho


    看起來,你的问題是由於個套问題,就這樣摺起来用吧,。

TOP

本帖最後由 b-29 於 2014-8-11 22:25 編輯

回覆 332# skmc


    去官网download,前文都有介紹点做,你爬下文便会知了。1.8ROM改善左画面操控更為完美,由其是手写版。apps icon大左,但画面有人話太剌眼,用电量消耗大左。有師兄話update左1.8ROM後,browser不能加頁面!如果唔喜欢1.8 係可以刷回1.6 的。

TOP

回覆 332# skmc

恭喜買到好机,我部買時已經是1.8
未能與1.6作比較,
但我部已買了一星期,未當过机,電耐用度僅次於個部iPad3

TOP

回覆 333# b-29


    是的,只好這樣用,遲d 可能會習慣了的。
部機用起來都ok,唔會退了。已經 up 左去 v1.8,root埋,同改埋內存做 4g。

TOP

回覆 336# 新丁ho


    你能接受到是好事,换机有時会愈换愈差!可否告知怎樣root机呢?thanks

TOP

回覆 337# b-29


我是參照這個網頁去做的。
    http://bbs.51cube.com/thread-92823-1-1.html

TOP

部talk9x电量消耗约10%1小時,開wifi同电話,上网,少打机,各位怎樣!

TOP

回覆 338# 新丁ho


    我都有看過那link,覺很煩復,祗不過想試試玩玩吧!現時都覺非常好用。thanks!'

TOP