較光都係綠色,連reboot部機個samsung logo都係綠色
bukbuk212 發表於 22-8-2020 07:14 PM

你用開低光,可能電量難控制,死panel
不過遲吓啲高階機都轉晒oled, 我諗你都無咩選擇

via HKEPC Reader for Android

TOP

你用開低光,可能電量難控制,死panel
不過遲吓啲高階機都轉晒oled, 我諗你都無咩選擇

via HKEPC Reader ...
fatchoi 發表於 2020-8-22 19:17


其實我都中意用amoled,D色係好靚,但自己2部電話都係amoled壞Mon,又愛又恨,所以遲下D機用曬amoled都好,我寧願買部平機算,壞左去整都無咁心痛。

我部S9+個Mon綠左我都無攞去整,仲用緊,去整要比成1700蚊,所以唔打算整了,而且見人整左3-4次都依然會綠Mon,所以下次都唔買貴機,買部平既壞左都唔心痛。

TOP

我想問下有用開rdp 嘅ching 們,
點樣可以係 remote desktop 裡面用到trackpad 個right click?
我double tap 都唔得, 照樣係left click....

同埋 s7 個keyboard 個esc 制真係玩野... 要禁FN + ~,
呢個位我真係無諗過會咁伏.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我唔會太低光咁玩機, 對眼唔好。
臨瞓前玩發光電子產品點都影響睡眠質素。lcd都係發光體

via HKEPC Rea ...
fatchoi 發表於 2020-8-22 19:09

完全同意,我睡在床時,極少看電子產品,瞓唔著就出廳看悶嘅節目

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 joe2003 於 2020-8-23 01:06 編輯

** DELETE **

TOP

回覆 324# NGKG

有呀, 佢有samsung knox 就一定支援到.

TOP

請問鍵盤是否可以設定用到果"三粒制"?

TOP

請問鍵盤是否可以設定用到果"三粒制"?
wombat_j 發表於 23-8-2020 12:00 PM

有short cut key

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 bukbuk212 於 2020-8-23 17:26 編輯

另外討論區有位香港用家部Tab S7+都發現低亮度會變綠= =

https://youtu.be/9zx54-3kI1U

TOP