Famas_HK+ 當前離線
進階會員
TOP
mikepang 當前離線
bukbuk212 當前離線
中級會員
回覆 fatchoi 我S6瞓前關燈玩真係調到最暗架,特别係AMOLED夜晚睇得多對眼真係唔舒服,好似啲光直 ... Famas_HK+ 發表於 2020-8-22 19:01
20190915_40d67286cfabbe78b1a9oBTkFfXY5n9y.jpg (58.68 KB)
下載次數:59
2020-8-22 19:06
S5e 同 S7+ 都係 AMOLED,不過 S7+ 果塊真係靚好多 martyyau 發表於 2020-8-22 17:29
fatchoi 當前離線
回覆 fatchoi 我S6瞓前關燈玩真係調到最暗架,特别係AMOLED夜晚睇得多對眼真係唔舒服,好似啲光直 ... Famas_HK+ 發表於 22-8-2020 07:01 PM
用嚟睇netflix HDR 片應該幾爽 via HKEPC Reader for Android mikepang 發表於 2020-8-22 19:08
我都會臨訓前熄燈玩開到最暗或者低過25%亮度,之前我部Samsung機就係因為咁,低亮度壞左,個Mon狂閃屏, ... bukbuk212 發表於 22-8-2020 07:05 PM
我唔會太低光咁玩機, 對眼唔好。 臨瞓前玩發光電子產品點都影響睡眠質素。lcd都係發光體 via HKEPC Rea ... fatchoi 發表於 2020-8-22 19:09
我部tab s2玩咗就5年都未壞。係低光係會出綠色線。 但係我唔會全黑環境下較低光用, 太光會傷眼,唔夠光 ... fatchoi 發表於 2020-8-22 19:12