甘貴~

ssp 90

星際130

hkd
vistory 發表於 2012-1-20 10:33


無計,吾得閒去蕩 ssp, 而且呢個是資訊不平衡的年代,而好吾好彩,我是在沒資訊個邊。

不過,話分二頭,我坐在辦公室,上下網,吾使出街定貨,第日就送到上門,計埋車錢時間,都算執番個桔啦!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買左三星原裝 7.7 套, 貴. (偉信折後$390)
但好靚, 無計.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我樓下(將軍澳)賣$118

TOP

點先有折?
kaho0808 發表於 2012-1-20 12:15


買過野就可以入會, 會員買ACCESSARY PRODUCTS有八折. (但所謂八折都多數平唔過街邊小舖, 但鬼叫四圍都無貨咩. )

TOP

我都貼左Capdase Kila 系列, 高清又冇咁沾指模
garfieldso 發表於 2012-1-19 22:54


請問點樣高清法? 個mon變左1080p?

TOP

會員買咩都有八折咁好?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 dcviewjack 於 2012-1-20 17:00 編輯
我昨日早上9點定貨,剛剛已經收到(順豐送香港)。人仔108元連運費。
Herman000 發表於 2012-1-20 10:29


http://item.taobao.com/item.htm? ... 1-%7B14174611878%7D
今日下午都幫老婆買左呢個套!都係鴨記公廁對面果間
$85但得粉紅色,如果要其他果幾隻色係黃金有,但要$130
另外今日去多左其他款,膠套都返貨了($30軟). 未買到套的ching可去睇睇!

TOP