用左幾星期.  對比G99
個MON真心正.
對自己隻眼好一點. 貴少少都無買錯.

TOP

本帖最後由 chihim2468 於 2024-7-9 17:06 編輯
回覆  peterbaby

G8+好似好正 但一睇個背面就不了 幾百蚊貨仔露晒D彈簧出黎
好心就學下IPEGA ...
Sinair 發表於 2024-7-6 08:05





8+好似剛好夠y700用,都露彈弓咩?我用緊G8 都格硬改出黎先露,不過用3d打印件蓋住左,而家好多選擇啦,D10, D10S (有埋半導體制冷) 阿里巴巴$110,$140買到,仲有隻米墨S3 平板版,全部原生支持平板

TOP

回覆 292# chihim2468

Y700應該唔露 但上網睇片放係大機露晒出黎感覺好廉價

你講果D有無震? 我用緊個IPEGA好舊無震 心思思想買個有震

TOP

回覆  chihim2468

Y700應該唔露 但上網睇片放係大機露晒出黎感覺好廉價

你講果D有無震? 我用緊個IPEGA好 ...
Sinair 發表於 2024-7-9 17:44


3隻都有

【绝区零等大型4a手游陆续上线,带来细分市场?bsp d10s 半导体散热拉伸手柄真实体验,优缺点分享。】 https://www.bilibili.com/video/B ... 2a458b5e6c50d2eac71

【【测评】D10 拉伸手柄 开箱测评】 https://www.bilibili.com/video/B ... 2a458b5e6c50d2eac71

【首发!带震动·可拆卸散热器·好质感·雷蛇ultra同款微动 | 米墨S3手机·平板拉伸手柄开箱·评测·试玩】 https://www.bilibili.com/video/B ... 2a458b5e6c50d2eac71

TOP

回覆 294# chihim2468

D10S好似最好 D10普通制 米墨S3=垃圾 要插手機拎電仲要唔輕幾多

千祺唔好揀鎖定你部機係中間位置嘅手制 手機唔多覺 但平板會好覺 好多時上少少/落少少 打得耐感覺會差好多 我自己偏好放落少少部機

BTW 模擬器同串流係唔係都食到震動? D片無乜講設定 諗住串流玩永劫無間 如果有震應該好爽

TOP

本帖最後由 chihim2468 於 2024-7-10 10:54 編輯
回覆  chihim2468

D10S好似最好 D10普通制 米墨S3=垃圾 要插手機拎電仲要唔輕幾多

千祺唔好揀鎖定你部機 ...
Sinair 發表於 2024-7-9 20:51



以我之前用BSP D9 o既經驗,係食到 (PSplay,steamlink,moonlight同其他模擬器 試)
雖然我用緊G8 ,但都買隻D10S 玩下,G8 衰在自已冇震,同埋插Y700二代次次都要搵條CtoC線激活一下,都係藍牙方便D, 阿里巴巴落左單 148 (8蚊國內運費),本來想D10算輕40克

TOP

回覆 296# chihim2468

阿里巴巴係唔係都用到支付寶hk?
s10s都有興趣

TOP

回覆  chihim2468

阿里巴巴係唔係都用到支付寶hk?
s10s都有興趣
Sinair 發表於 2024-7-10 11:16



唔得,只收國內支付寶或國內銀行

TOP

回覆 298# chihim2468

148+8係無風扇版?
我見淘寶169

TOP

回覆  chihim2468

148+8係無風扇版?
我見淘寶169
Sinair 發表於 2024-7-10 12:00


有風扇版,批發價,一件都批
Screenshot_2024-07-10-12-04-00-155_com.alibaba.wireless_copy_772x1715.jpg

TOP