咁加發不如直上 pad7
goalsp 發表於 2025-11-27 20:43



    咁又唔駛, 因為佢要做既野, 呢粒 CPU 都夠
反而, 可能買一代都得, 仲平幾百, 見二手, 有 D 仲包埋筆或者 KB

樓主唔打機, 唔駛越買越樓, 夠用就得

TOP

我通常買最平果款

加ram rom 後 同 7差3舊, 會升級

TOP

柔光螢幕 =/= 磨沙mon
超耐刮, 唔易花
我用左一年小新. 冇花
tongziv 發表於 2025-11-28 10:20

用緊小新12.7舒視版好正,無晒天花燈,太陽反光,有gps做車導航,但吾知點set支架

via HKEPC Reader for Android

TOP

今日去睇Pad 2 Pro個螢幕好似麻麻地,但賣兩千幾算對得住個價錢


via HKEPC Reader for Android

TOP

2千幾大把選擇

TOP

2千幾大把選擇
goalsp 發表於 2025-11-30 12:38

Ching, 我都想買部主力youtube同簡單文書,有冇平平地推介(2000樓下),港貨國貨都冇所謂,感謝。

via HKEPC Reader for Android

TOP

2千幾大把選擇
goalsp 發表於 2025-11-30 12:38



    係, 2千幾我會揀 IPAD A11, 勁一倍

TOP

Ching, 我都想買部主力youtube同簡單文書,有冇平平地推介(2000樓下),港貨國貨都冇所謂,感謝。

via  ...
jojopooh 發表於 2025-11-30 18:46



    咁呢款, 6G RAM, 1699
簡單文書 OK
一係上一代二手, 有人會連 KB 一齊放

再唔係 TAB S10 FE, 有 AI 加持, 文書可以執靚佢

TOP

Ching, 我都想買部主力youtube同簡單文書,有冇平平地推介(2000樓下),港貨國貨都冇所謂,感謝。

via  ...
jojopooh 發表於 2025-11-30 18:46



    我用 小米pad 7

TOP

係, 2千幾我會揀 IPAD A11, 勁一倍
鴨蛋妹 發表於 2025-11-30 20:10


Ipad 11 確實非常流暢

TOP