本帖最後由 WHITERICE 於 2021-12-16 17:59 編輯
點解哩個尺寸更加垃圾我唔明, AN IOS各有特色 唔洗一味踩對家既, 咩都無就一句垃圾 引戰咩
不過如果PAD ...
may285417 發表於 2021-12-16 09:08 
IOS 哩啲封閉系統從來都唔係我杯茶. android 商唔想做哩個尺吋平板都係事實, 8吋數上去, 華為M6 粒980 已經係最強, 三年前產物. 三年都無出過一塊效能打過佢8吋平板. 980仍然輸A12一條街. 但980效能其實都很好. 但平板我睇最重係個屏先, 但M6竟找塊cheap屏用. 我X
我覺得產品垃圾係有理由, 從來都唔需要每個人認同, 反而好奇點解啲人要強迫人接受係好產品. 唔可以接受不同感覺. |