部野係咪行windows 8.1?
即係run到win7既應用程式同係desktop度用無分別?

(Sent from HKEPC iPhone app) ...
kokoicsz 發表於 2013-10-30 14:24



無分別,x86 8.1就是desktop OS

TOP

本帖最後由 gzon9 於 2013-10-30 23:43 編輯
粒U z3740 係 1.6 定 1.8 架?
Crash9898 發表於 2013-10-30 15:38




得1.33G,Max Turbo Frequency 1.8G

123.png

TOP

本帖最後由 gzon9 於 2013-10-30 23:47 編輯

EMMC Storage IO速度一般般啦,Read 100M/Write 45M,同SSD對比慢好多,不過用落都幾流暢。

TOP

睇落唔錯喎  

TOP

我都想買部
不過係街都見唔到有
又唔想係淘寶買

TOP

回復 22# gzon9


    Ching你地唔會要黎打機喇
1.3GHz 都夠用黎 office 有突

TOP

係衰在得2G RAM

TOP

回復 26# edwardlw


系街外邊即使處理下工作,平時hea用。
打機幫襯翻apple啦

TOP

玩唔玩到FACEBOOK d flash game ??

TOP

啱啱落完黄金商場,喺高登新冀 DC Oxx 賣 Asus ME400C WiFi 版 $2880、4G LTE 版就 $3699 頗有散貨味道。
照睇 Asus T100 上巿日期不遠

TOP