Sharp 應該好開心, 十年後啲人仲咁鐘意呢個設計.

http://sharp.cheeseus.org/index.php?page=Devlist&id=4

TOP

回復 21# Indiana

師兄:
果然係高人.
咁舊都俾你摷到出黎,
佩服!!!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我 有 這 個 。 WinCE Still Working. PCMCIA 上 網 Email.

回復 21# Indiana

TOP

looks too heavy for 平板....

TOP

大開眼界

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 24# Crash9898

師兄:

佩服!佩服!

TOP

回復 25# jefy2000

師兄:

即是當年大哥大,成個公事包咁大,要請個專人幫大老闆搦住,
而家手提袋落褲袋都唔覺!

TOP

回復 21# Indiana

師兄:

中秋節快樂!
10年後,唔知重用唔用到呢?

TOP