而家係北京出差要用雙卡,所以無帶部X1, 下星期先試得。
hkwtongme 發表於 2014-6-16 11:06



    OIC, THX

TOP

相比當然好些,x1 ¥1999人仔=$2500港幣不是行貨,tabpro $31xx 行有$300現金券回贈,不過我兩部都 ...
NoCarrier 發表於 2014-6-15 14:46


喺官網買都唔係行貨?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 273# n2user


米3個wifi 系11ac,最快可以行300mb x1系11n ,最多只有6~70mb

TOP

回覆  n2user


米3個wifi 系11ac,最快可以行300mb x1系11n ,最多只有6~70mb
andycs 發表於 2014-6-16 14:12


我用OFCA同SPEEDNET都測到190Mbps左右

TOP

請問呢部lag唔lag?
用緊vegaa860。有無必要換呢部

TOP

回覆 286# kimery

M一般開幾個apps唔覺lag,  7 吋同6 吋差太遠, 我覺得好用好多!

TOP

TOP

香港代理唔整/收費整已不算是行貨
同埋你要拎返上上面整又係一個問題
cpk 發表於 2014-6-16 13:54



    師兄真好心,竟然答佢呢d無聊問題,我就唔理佢了,就算自己買左x1亦不會偏幫些手機,以價論貨,此機確實貴了

TOP

請問呢部lag唔lag?
用緊vegaa860。有無必要換呢部
kimery 發表於 2014-6-16 15:08



    沒手機是有必要換,新科技是給你"玩",不是給你"換"的,功能強大或值得買想買便買吧

TOP