n2user 當前離線
進階會員
而家係北京出差要用雙卡,所以無帶部X1, 下星期先試得。 hkwtongme 發表於 2014-6-16 11:06
TOP
al21 當前離線
I'll rock you!!
相比當然好些,x1 ¥1999人仔=$2500港幣不是行貨,tabpro $31xx 行有$300現金券回贈,不過我兩部都 ... NoCarrier 發表於 2014-6-15 14:46
cpk 當前離線
Banned
andycs 當前離線
初級會員
回覆 n2user 米3個wifi 系11ac,最快可以行300mb x1系11n ,最多只有6~70mb andycs 發表於 2014-6-16 14:12
kimery 當前離線
中級會員
mokngaihong 當前離線
NoCarrier 當前離線
香港代理唔整/收費整已不算是行貨 同埋你要拎返上上面整又係一個問題 cpk 發表於 2014-6-16 13:54
請問呢部lag唔lag? 用緊vegaa860。有無必要換呢部 kimery 發表於 2014-6-16 15:08