其實有無師兄可以講講部機的運作速度如何? 比起NOTE2 或3 的流暢度如何? 部機我都有興趣, 但見到個CPU好似 ...
Ponya 發表於 2014-5-9 13:36



    我用過NOTE 2及現在用G2及米3, 如果講有冇LAG, 就一定有, 效能同感覺同NOTE2差不多, 但MON同機身一定好過三星機, 但同G2及米3比較, 明顯在相機, 聲音同流暢度都會不及

TOP

你地覺得相機係唔係好差,朋友交我收機,開黎影左張相就話唔好。
nadnad 發表於 2014-5-9 22:16



    相機影日光充足相沒有太大不足, 夜拍明顯噪點效多, 但對焦算快, 當然唔係三星機咁快啦

TOP

我買到,幾好用,掃mon極順,顯示亦唔錯,相機一般夠用,唔及LG G2同TCL部idolx+,同iPhone5差唔多,比 ...
hkwtongme 發表於 2014-5-19 01:23



    我家用小米路由, 連上5g wifi都只係行到20-30Mbps左右, 用米3就有180-190Mbps, 係唔係呢部機的wifi只可以極速42Mbps?

TOP

已能定位尚欠google語音搜尋用唔到就完美了,有沒師兄可出手指教下 ...
levinmak 發表於 2014-6-2 02:38



    我用google map都定唔到位, 可能是什麼原因?

TOP

本帖最後由 n2user 於 2014-6-16 09:48 編輯
回覆  cpk

ching 边度有教改善定位,重裝network location apps 都時準時唔準,有時差成千米! ...
mokngaihong 發表於 2014-6-7 19:41



    network location apps 如何重裝? APK係邊度?

UPDATE: 已在另一討論區搵到解決方法, 現在定位超快:
Google地圖無法定位問題 , 只要把 SYSTEM/APP/NETWORKLOCATION.apk 重新裝一次就可以用了

TOP

我家用小米路由, 連上5g wifi都只係行到20-30Mbps左右, 用米3就有180-190Mbps, 係唔係呢部機的wifi ...
n2user 發表於 2014-6-16 09:15



    會唔會係同小米路由唔夾?可以換第個router試試,我無呢個問題。

TOP

會唔會係同小米路由唔夾?可以換第個router試試,我無呢個問題。
hkwtongme 發表於 2014-6-16 10:32



    因為部部支援5G WIFI的手機都唔同SPEED, 最快就係米3, G2就有70-80左右, X1得番20-30,好似同2.4G的SPEED一樣

TOP

因為部部支援5G WIFI的手機都唔同SPEED, 最快就係米3, G2就有70-80左右, X1得番20-30,好似同2.4G的S ...
n2user 發表於 2014-6-16 10:35



    所以埋叫你試試換部router睇吓,因為我試過真係有時會有夾唔夾嘅問題,唔好話慢,直投連線都連唔到都重得。

TOP

所以埋叫你試試換部router睇吓,因為我試過真係有時會有夾唔夾嘅問題,唔好話慢,直投連線都連唔到 ...
hkwtongme 發表於 2014-6-16 10:40



    但屋企幾部唔同的DEVICE, 就得一部唔就得所有, 都係用番小米路由算了, 你測試到X1可以有幾高速? 5G WIFI的話

TOP

但屋企幾部唔同的DEVICE, 就得一部唔就得所有, 都係用番小米路由算了, 你測試到X1可以有幾高速? 5G  ...
n2user 發表於 2014-6-16 10:54



    而家係北京出差要用雙卡,所以無帶部X1, 下星期先試得。

TOP