n2user 當前離線
進階會員
其實有無師兄可以講講部機的運作速度如何? 比起NOTE2 或3 的流暢度如何? 部機我都有興趣, 但見到個CPU好似 ... Ponya 發表於 2014-5-9 13:36
TOP
你地覺得相機係唔係好差,朋友交我收機,開黎影左張相就話唔好。 nadnad 發表於 2014-5-9 22:16
我買到,幾好用,掃mon極順,顯示亦唔錯,相機一般夠用,唔及LG G2同TCL部idolx+,同iPhone5差唔多,比 ... hkwtongme 發表於 2014-5-19 01:23
已能定位尚欠google語音搜尋用唔到就完美了,有沒師兄可出手指教下 ... levinmak 發表於 2014-6-2 02:38
回覆 cpk ching 边度有教改善定位,重裝network location apps 都時準時唔準,有時差成千米! ... mokngaihong 發表於 2014-6-7 19:41
hkwtongme 當前離線
我家用小米路由, 連上5g wifi都只係行到20-30Mbps左右, 用米3就有180-190Mbps, 係唔係呢部機的wifi ... n2user 發表於 2014-6-16 09:15
會唔會係同小米路由唔夾?可以換第個router試試,我無呢個問題。 hkwtongme 發表於 2014-6-16 10:32
因為部部支援5G WIFI的手機都唔同SPEED, 最快就係米3, G2就有70-80左右, X1得番20-30,好似同2.4G的S ... n2user 發表於 2014-6-16 10:35
所以埋叫你試試換部router睇吓,因為我試過真係有時會有夾唔夾嘅問題,唔好話慢,直投連線都連唔到 ... hkwtongme 發表於 2014-6-16 10:40
但屋企幾部唔同的DEVICE, 就得一部唔就得所有, 都係用番小米路由算了, 你測試到X1可以有幾高速? 5G ... n2user 發表於 2014-6-16 10:54