真的有iplay30pro, 酷比魔方玩殘你。
b-29 發表於 2020-11-23 18:19

40都預告左仲玩30 pro?

TOP

酷比机雨陣 唯我獨尊。

TOP

又再次後悔買左iplay 30

via HKEPC Reader for Android

TOP

又再次後悔買左iplay 30  

via HKEPC Reader for Android
mkmkwong 發表於 2020-11-23 21:31



    你應話該咁諗,多2g ram 系冇乜意義,  系统亦快不了許多,買pro 板才是儍瓜。

TOP

即係買iplay 30 定i play30 pro好d

TOP

本帖最後由 b-29 於 2020-11-23 22:00 編輯
即係買iplay 30 定i play30 pro好d
leungleung1234 發表於 2020-11-23 21:50



    问得好,即糸冇所謂,好似红米手机咁,都系差不多,錢多買开心,咪買pro版,滿足下,反之,标準版亦夠用。

酷比咁搞法,我个人觉不可取,咁嘅市场策略,令fans 反感多,今次很多下單ip30 都纷纷退机買ip40....

TOP

问得好,即糸冇所謂,好似红米手机咁,都系差不多,錢多買开心,咪買pro版,滿足下,反之,标準版亦 ...
b-29 發表於 2020-11-23 21:56


咁可能平平地買iplay30 就算數

TOP

本帖最後由 b-29 於 2020-11-23 22:03 編輯
咁可能平平地買iplay30 就算數
leungleung1234 發表於 2020-11-23 21:59



    No no. 仲買ip30 應該買ip40才对吧。除非ip30 大出血。淨系ip40 个2k芒已经值得轉軚。

TOP

No no. 仲買ip30 應該買ip40才对吧。除非ip30 大出血。淨系ip40 个2k芒已经值得轉軚。 ...
b-29 發表於 2020-11-23 22:01



    咁又係

TOP

咁又係
leungleung1234 發表於 2020-11-23 22:05

只要你未買,一定系iplay40,T618,incell 屏,4 喇叭,四薄邊,
如果要平,iplay20,iplay30最雞肋!

TOP