bukbuk212 當前離線
中級會員
S7+薄啲同埋有in screen指紋囉,雖然呢兩樣我無咩所謂。 個mon大啲靚啲,電又大啲,似乎續航力好少少。 ... fatchoi 發表於 2020-8-20 11:59
TOP
jozifkwan 當前離線
有處女介紹
Banned
fatchoi 當前離線
進階會員
回覆 fatchoi btw, in screen指紋有冇好用D? wombat_j 發表於 20-8-2020 12:04 PM
香港S7 11寸係咪得LTE版?如果要有5G就要上S7+? 水貨會唔會有5G S7? jozifkwan 發表於 2020-8-20 13:55
kofz 當前離線
特級會員
我有s10系列手機,祼機,覺得in screen都認得快。 不過mon貼問題要注意下,會影響指紋。 via HKEPC Rea ... fatchoi 發表於 2020-8-20 14:08
mon貼最好用返原廠出品 唔係會影響續指紋 via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0) ... kofz 發表於 20-8-2020 02:38 PM
wombat_j 當前離線
沙田Broadway有 S7 同 S7+ demo 一開始望S7個display都唔錯, 擺埋一齊就真係差好多. ... wombat_j 發表於 20-8-2020 05:19 PM
mikepang 當前離線
尖咀見到2部實機 講真,s7+個mon靚一截,對比度真係高啲 S7個重量其實更符合我要求,但我最尾都係訂s7+ ... fatchoi 發表於 2020-8-20 20:22