打直揸時,接收最強,GPS定位時尤甚!

TOP

回覆  skmc


    Wifi display 用到,我用係himedia hd600a 可以,流暢冇問題! 但用左就唔可以用wifi 上 ...
matta722 發表於 2014-8-5 13:34


請問點樣可用到Wifi display , Himedia HD600AII , 係咪都得?

TOP

回覆  asgiga


    佢係寫得好詳细!但....都係維持現狀好D,,,有老问題, 看mytv 視頻会拉申. 有解决方法冇 ...
b-29 發表於 2014-8-6 11:09


個原理其實唔複雜、只要9X播 mytv 時"不用全屏幕"就掂,即係留番下邊個3個指控 icon..........

但我暫時唔識改~~~

TOP

回覆 233# asgiga


    希望TVB快D update apps 解决這個bug. 剛剛試過D电剰到4%都唔会reboot!!

TOP

熄机义电時,輕快垵一下电源制(要快),screen 会顯示出充了几多%电!!

TOP

回覆  asgiga


    希望TVB快D update apps 解决這個bug. 剛剛試過D电剰到4%都唔会reboot!! ...
b-29 發表於 2014-8-6 22:53


睇落唔會係 TVB 的問題、因為在 10" 的 Tab、 Pad 度都無拉長到........
唔用全屏就可改善九成 ga la..........

TOP

本帖最後由 b-29 於 2014-8-6 23:32 編輯

回覆 236# asgiga


    ipad 係ios OS, 唔同ga, 有師兄話3升8.4都有這bug, 我最近用過Colorfly 7吋Tab 都有影象拉申現象!!

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... mp;highlight=talk9x

TOP

回覆 232# win1628 師兄,睇下面圖片,投放螢幕到入去同himedia 連接

IMG_20140807_031452.jpg

TOP

有些apps是可以搬移到你張tf card的,設置→_→應用 ,揀選apps, 跟住係裹面按 移至USB儲存器 便可以了,但有些是不可以搬動的。

Screenshot_2014-08-07-12-35-26.jpg (77.69 KB)

Screenshot_2014-08-07-12-35-26.jpg

TOP

相信不少港人用家對內地生產的平板要求都離不開以下基本的幾點吧:
「不當機、電耐用、不亂加一大堆我們用不著的 apps、在港可順利下載到通用的 apps」
使用第3天、Talk9X 都能履行以上幾點、可能是新一水貨吧、暫時未發現充電問題..........再一次感謝樓主的好介紹
唯一要彈嘅是它的原裝套、雖有開關屏幕功能、但:「面皮厚、有夠醜、位唔 fit、邊角露、九成山寨造。」

TOP