要等一陣先得

運費有五折

TOP

只喺手機殼嚟咋喎,唉~
Strike_Zero 發表於 2015-11-11 00:39



    用私家集運  我用夜猫菲兒

TOP

唉...得D垃圾紅包...諗唔到有乜好買

TOP

只喺手機殼嚟咋喎,唉~
Strike_Zero 發表於 2015-11-11 00:39


搵第2間試下得唔得

正常手機殼唔係違禁品,可能店主SET錯野掛

TOP

今天仲有冇紅包雨呢?

TOP

昨天係深圳海岸城  下午2点紅包雨時间  特登留心睇下强国人D手机糸末大熱淘宝双11  結果糸觀察左10個人  得1個系玩红包雨....

TOP

依家仲有無購物券搶??

via HKEPC Reader for Android

TOP

原來這幾日抽個D有分購物卷同紅包, 我仲以為自己有70蚊, 點知係購物卷, 紅包只係中左US$1... 用左了.... 好滿足

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 eddytt 於 2015-11-11 14:01 編輯
今天仲有冇紅包雨呢?
b-29 發表於 2015-11-11 09:31



    好似2和4pm

TOP