bukbuk212 當前離線
中級會員
請問S7 有冇Face解鎖?因為我見說明書寫有! maclcy 發表於 2020-8-16 20:24
TOP
今日出去想試下玩部s7,點知周圍都係得s7+,我自己就覺得s7+有啲大。 不過,佢個鍵盤套真係好打,仲打到 1 ... johnlai9 發表於 2020-8-16 20:54
kofz 當前離線
特級會員
Tab S7+ wifi 連鍵盤加埋成8000蚊,可以砌到部唔錯既電腦或者買到部打到機既Laptop,或者已經買到Samsung ... bukbuk212 發表於 2020-8-16 21:11
johnlai9 當前離線
進階會員
maclcy 當前離線
初級會員
irisyeung1215 當前離線
ricky818 當前離線
老毒物 當前離線
我又係去門市玩過S7+, 個screen咁大, 睇網頁睇片都好正 但個人主觀感覺, 用touchpad時個cursor好似慢半拍 ... ricky818 發表於 2020-8-17 11:25
CHING邊度有得試玩? 老毒物 發表於 2020-8-17 15:40
cschan3 當前離線