回覆 9# yin123886

我見都係laptop出問題,tablet啲soc有咁熱?

TOP

本帖最後由 摩哥拿 於 2025-9-22 12:05 編輯

回覆 11# DMAN

睇其他測試片應該係得崩壞鐵道和鳴潮開高設定畫質,同埋開咗部機超頻模式就會過50度,所以玩手遊3D最好加風扇。

我自己部紅魔 Astra(3 pro) 用平衡模式玩鐵道大概15分鐘就開始會溫熱但未至於會辣手果種,玩絕區零成個鍾都係暖暖地。

TOP

你G一下. Y700虛焊就見
1代2代3代都有

TOP

問左豆包,
第四代均熱版大塊左
散熱好過上代低4度幾,
減少虚焊帶來既
風險.👍

via HKEPC

TOP

Lenovo 用低温锡膏
死症....
要錫住用,唔可以打好勁既機..唔好比佢熱...

TOP

回復 16 #tongziv

呢樣係咪佢獨家?
😅提早計劃報廢...

via HKEPC

TOP

Switch模擬? 連desktop w/ RTX 4090D 都唔掂. 因為N的遊戲用SHADER有佢自己一套, 不同平時PC 遊戲. Switch模擬 時, 你每做一個新動作而触發的新生成SHADER, 個畫面都會LAG一下, 到下次你再做同樣動作時就會用番呢個SHADER不會LAG.

換句講,你玩Switch模擬 遊戲時, 一定會有LAG, 除非你已經玩左好多次, 所有有可能生成的SHADER都已經生成了, 咁就不會LAG.

TOP

Switch模擬? 連desktop w/ RTX 4090D 都唔掂. 因為N的遊戲用SHADER有佢自己一套, 不同平時PC 遊戲. Switch ...
top8man 發表於 2025-10-12 13:46

其實以前wii模擬器係用 直接用gpu運行
所以唔會有lag情形 因為唔使新成shader
最緊要要夠力 以前模擬器用gpu唔使咁誇張

但係越新嗰啲 就用呢一種新嘅方法
所以新嘅wii模擬器 要求又高又lag
Sw都一樣 為什麼會退化呢我唔知道
應該搵返以前嗰班人去寫返gpu driver先岩

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

四代暫時未裝到switch模擬,天馬G可以

via HKEPC Reader for Android

TOP

睇下 港行 Lenovo Legion Tab

Spec 似係3 4 之間

TOP